[TEK][WIP] Tinker Big Mac

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK][WIP] Tinker Big Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:10

Een opdracht van een prachtige, sprookjesachtige Tinker met hele lange manen! De bedoeling is om er ook nog een klein ondergrondje bij te maken. De manen zijn ook nog niet af. Vanaf nu zijn de stappen ook op mijn site te volgen, zie hier: http://www.[naam].nl/progress/gallery/3/big_mac *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

moelly

Re: [TEK][WIP] Tinker Big Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:29

Wauw! erg mooi!

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 11:37

Aparte pose, het lijkt door de invalshoek uit verhouding (ik zie dat het wel klopt maar dan nog), z'n hoofd komt in deze hoek veel groter uit dan de achterkant maar dat is ivm het accent op de manen eigenlijk wel grappig :P Ik vind het alleen altijd ten koste gaan van de uitdrukking als er niet een stukje oog te zien is. Maar al met al wel een origineel werk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:26

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:53

Nog een klein beetje veranderd, ik vind hem zo wel af, even kijken wat de opdrachtgeefster vindt. :)
Was wel leuk om tussendoor eens weer een klein tekeningetje te maken! :)

Ik krijg hem jammergenoeg niet zo goed op de foto, de kleur heb ik wat nabewerkt om tot een gelijkend resultaat te komen met het echt, maar het contrast is in het echt ook mooier. Nouja, kan er niet meer van maken op de foto!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:54

De opdrachtgeefster vond de achtergrond te kaal en wilde er graag een lichtgekleurde, wat sprookjesachtige achtergrond bij. Ik heb daarom en soort van mysterieuze wolk geprobeerd te creëren.

Afbeelding

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:57

Ik zou die 'wolk' persoonlijk rechtsonder wat meer uitbreiden.
Verder:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:58

Proudhorse: Ik zat te twijfelen of ik inderdaad nog verder moest uitbreiden. Ik wacht eerst even af wat de opdrachtgeefster er van vindt, dan kan ik eventueel nog wat er bij maken. :)

Bedankt voor je compliment verder! :))

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 08:28

Ik zou die wolk links ook gewoon van het papier af laten lopen, nu hou je hem 'n beetje spastisch van het randje af. Verder, een heerlijke bij de tijd van het jaar passend lenteplaatje :j