Workshop fotografie regio Venlo?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Workshop fotografie regio Venlo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 21:08

Hoi!

Ik heb sinds een paar weken een digitale spiegel reflex camera (canon 1100d + kitlens)..aangezien ik graag meer wil leren over fotografie wil ik een workshop gaan volgen (zodat ik niet alleen maar met de automatische stand redelijke fotos schiet). Nu zijn er verschillende aanbieders, en ik ben op zoek naar een locatie in de regio Venlo.

Ik heb 2 website gevonden in Venlo:
http://www.kunstencentrumvenlo.nl
http://www.photospecials.nl/ (vind ik niet zo professioneel ogen)

Heeft er wellicht iemand ervaringen met een workshop bij één van de plaatsen? Of wellicht tips voor goede workshops in deze regio?

Groetjes,
Monique

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:00

Zelf heb ik een opleiding gevolgd aan de fotovakschool in Venlo. Misschien dat deze ook workshops geven?
CVO Maasmechelen geeft ook goede opleidingen.

Apollo

Re: Workshop fotografie regio Venlo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 17:12

Ze geven daar helaas geen workshops, dan kom je eigenlijk uit bij de basisopleiding fotografie. Daar heb ik ook naar gekeken, maar het is wel weer een stukje prijziger. Welke opleiding heb jij aan de fotovakschool gevolgd en hoe heb je deze ervaren?
Maasmechelen ligt helaas weer redelijk uit de richting.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 12:06

Apollo schreef:
Ze geven daar helaas geen workshops, dan kom je eigenlijk uit bij de basisopleiding fotografie. Daar heb ik ook naar gekeken, maar het is wel weer een stukje prijziger. Welke opleiding heb jij aan de fotovakschool gevolgd en hoe heb je deze ervaren?
Maasmechelen ligt helaas weer redelijk uit de richting.

Ik heb idd de basis gedaan. Verdere opleiding heb ik via mijn werk gelukkig kunnen doen. Tevens heb ik een workshop bij Femke van kynofocus gedaan en momenteel volg ik een opleiding Photoshop in Maasmechelen.