Ik was laatst bij mij oma. Ze zei me dat ze nieuwe sleutelhangers had gemaakt en ik er wel eentje mocht uitzoeken. Ze liet me hele schattige met viltgemaakte hartjes zien.
Ze wist zeker dat ik dat ook kon, dus ik vertrok naar huis met een vilten hartje, wat draad, een naald, de wijsheid van een nieuwe steek en een patroon voor een hartje.
Dus ja, ik proberen. En het lukte me ook nog!
Sindsdien vind ik het steeds leuker. Na het hartje kreeg ik 'knutselvilt'. Dit voornamelijk omdat hobbies bij mij zo over kunnen zijn, dus dan maar het goedkopere.
Ik heb voor valentijnsdag een hartje gemaakt, gewoon rood. Hartstikke leuk.
Daarna heb ik een uil gemaakt. Volgens dit plaatje. Het documentje met het patroon ben ik even kwijt. Maar als je even googlt vind je die zo.
Na mijn uil ben ik verder gegaan met googlen en ook YouTube filmpjes kijken. Toen vond ik deze creatieve Brit, namelijk Tammy Hallam. Zij had enorm veel 'Plushies'. Ook olifantjes. Dus wat doe ik, ik maak olifantjes!

Olifantjes!

Alles samen (hartjes alleen niet, 1 is weggegeven voor Valentijn, ander lag nog beneden.)
kwaliteit is te danken aan mijn iPod en aan het feit dat het winter is, dus korter licht.
Dus,
Lijkt jou dit interessant en wil je meer weten over vilt?
Of doe je dit ook al een tijdje en wil je wel gezellig met me mee kletsen en je creaties tonen?
Dan nodig ik je uit om hier te reageren!