[FOTO] Verschillende foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xBueno

[FOTO] Verschillende foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 12:21

Sorry voor de hele originele titel :') kon niks beters bedenken.
Uhm, nou ik hou heel erg van fotograferen, en daar zijn mn paarden, andere dieren, vriendinnen, vaak het slachtoffer van }:)
Ik ben niet zo goed in instellingen enzo :o maar probeer daar steeds beter in te worden :)
Ben dus vooral niet professioneel maar zou graag tips horen om beter te worden :D
De foto's zijn door het jaar heen genomen, met een Canon EOS 450-D, en met een Tamron of Canon telelens.
Foto's zijn niet bewerkt behalve als het erbij staat :)

1.Een Pauw van de achterkant, vond hem wel origineel. De voorkant had iets scherper mogen zijn.
Afbeelding

3. Oog van een pony. Vond deze zelf wel geslaagd, misschien zijn de teugels die je nog ziet een beetje storend.
Afbeelding

4. Pony van mijn zusje, vind de zweep een beetje storend en de balken ook, maarja dat was niet anders aangezien deze tijdens de les is genomen.
Afbeelding

5. Vanuit de boot genomen, een meeuw. Hoofd had wat minder donker mogen zijn.
Afbeelding

6. Mijn (onlangs overleden ;( ) kat. Beetje overbelicht.
Afbeelding

7. Pony van mijn zusje, had wat scherper mogen zijn.
Afbeelding

8. Alweer pony van mijn zusje, achtergrond is wat storend.
Afbeelding

9. Paard van mijn moeder, achtergrond had wat waziger mogen zijn van mij, alweer die balken }:)
Afbeelding

10. Mijn beste vriendin & haar pony, kan de onbewerkte versie even niet vinden, deze is uitgesneden & randje met vignette bij gemaakt. Kleuren zijn wel het zelfde. Beetje jammer dat de pony niet zo schoon is enzo en het halster, maar het was eigenlijk niet gepland om na het rijden nog foto's te maken :o
Afbeelding

11. In de regen & beetje donker gemaakt := een vriendin van mij. Kleuren zijn een beetje bewerkt :o en randje boven en onderaan, bij het origineel stond de bontkraag er wel helemaal op :)
Afbeelding

12. Vriendin in het bos. Kleuren ook klein beetje bewerkt geloof ik..
Afbeelding

Dat waren alle foto's, ik hoop dat jullie een reactie met (opbouwend) commentaar, hou het een beetje lief aub :D

Nefertarie

Re: [FOTO] Verschillende foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:25

Ik vind de laatste 2 foto's het mooiste!
Een beetje een grimmige sfeer, leuk gedaan.

De rest vind ik "gewoon" leuke fotootjes, die bij betere uitwerking leuker hadden kunnen worden.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 09:17

jeetje, hoe heb je die laatste foto gemaakt? Ben je in een boom geklommen? Mooi foto´s heb je gemaakt, je geeft zelf al goed commentaar.. niks aan toe te voegen!

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 17:54

Bedankt :D
wiebke, Die is gewoon vanaf de grond gemaakt ahaha :')
Misschien dat zij 2 meter lager stond ofzo, was al verbaasd dat er zoveel boom op stond :')

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:06

wauw, de laatste foto's vind ik bijzonder. Zeker de laatste geeft een beetje een twilight- achtig sfeertje!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:07

mooi hoor die laatste! wat het nog mooier zou hebben gemaakt vind ik, is andere kleren. nu zijn het echt zo gewone kleren, maar als je iets elfachtig of iets anders onnatuurlijk had gehad, zou het nog mooier zijn denk ik, snap je?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:35

Rianneuhh schreef:
wauw, de laatste foto's vind ik bijzonder. Zeker de laatste geeft een beetje een twilight- achtig sfeertje!

haha dat was ook het eerste waar ik aan dacht: twilight!
De een-na-laatste foto, met de bontkraag vind ik het mooist. Maar de 1e foto, van de pauw, vind ik ook erg leuk gedaan! Om het een beter effect te geven, was het misschien beter geweest om de foto iets meer in het midden van de pauw te nemen, maar toch, ik vind hem persoonlijk erg mooi.

Foto 5, met de meeuw, vind ik ook knap gedaan. Mooi scherp, voor zover ik het kan zien.

De rest van de foto's vind ik ook wat "gewoontjes" om het fotokúnst te noemen, maar dat neemt niet weg dat het geen slechte foto's zijn!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 20:56

1. De pauw is mooi gedaan, jij zegt de voorkant scherper, ik neig maar naar de achterkant. :)
2. De oogfoto is mooi met de compositie, maar het oog had scherper gemogen voor het effect;
3-10. Op zich wel leuke foto's maar ze zijn niet echt spetterend, probeer er echt een verhaal in te krijgen door te spelen met je compositie en instellingen;
11. Zo iets, een mooie foto, helder en mooie kleuren;
12. Twilight haha. :D Mooie sfeer en compositie.

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 22:31

Bedankt voor de reacties :D
Twilight, hahaha daar had ik helemaal niet aan gedacht zelf :') bedankt voor het compliment iig :D
@Damned, jaa dat klopt wel, maarja we gingen logeren & hadden niets te doen dus gingen we maar ff naar het bos om foto's te maken :)