kon niks beters bedenken.Uhm, nou ik hou heel erg van fotograferen, en daar zijn mn paarden, andere dieren, vriendinnen, vaak het slachtoffer van

Ik ben niet zo goed in instellingen enzo
maar probeer daar steeds beter in te worden 
Ben dus vooral niet professioneel maar zou graag tips horen om beter te worden

De foto's zijn door het jaar heen genomen, met een Canon EOS 450-D, en met een Tamron of Canon telelens.
Foto's zijn niet bewerkt behalve als het erbij staat

1.Een Pauw van de achterkant, vond hem wel origineel. De voorkant had iets scherper mogen zijn.
3. Oog van een pony. Vond deze zelf wel geslaagd, misschien zijn de teugels die je nog ziet een beetje storend.
4. Pony van mijn zusje, vind de zweep een beetje storend en de balken ook, maarja dat was niet anders aangezien deze tijdens de les is genomen.
5. Vanuit de boot genomen, een meeuw. Hoofd had wat minder donker mogen zijn.
6. Mijn (onlangs overleden
) kat. Beetje overbelicht.7. Pony van mijn zusje, had wat scherper mogen zijn.
8. Alweer pony van mijn zusje, achtergrond is wat storend.
9. Paard van mijn moeder, achtergrond had wat waziger mogen zijn van mij, alweer die balken

10. Mijn beste vriendin & haar pony, kan de onbewerkte versie even niet vinden, deze is uitgesneden & randje met vignette bij gemaakt. Kleuren zijn wel het zelfde. Beetje jammer dat de pony niet zo schoon is enzo en het halster, maar het was eigenlijk niet gepland om na het rijden nog foto's te maken

11. In de regen & beetje donker gemaakt
een vriendin van mij. Kleuren zijn een beetje bewerkt
en randje boven en onderaan, bij het origineel stond de bontkraag er wel helemaal op 

12. Vriendin in het bos. Kleuren ook klein beetje bewerkt geloof ik..

Dat waren alle foto's, ik hoop dat jullie een reactie met (opbouwend) commentaar, hou het een beetje lief aub