[FB] Normale foto Victoria's Secret model "glamourized"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

[FB] Normale foto Victoria's Secret model "glamourized"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 21:53

Ik heb last van studie ontwijkend gedrag dus had zin om even te photoshoppen!

Heb een foto van Victoria's Secret model Miranda Kerr gebruikt! Het was een redelijk normale (onbewerkte foto).
Afbeelding

Wat heb ik verandert:
- Meer volume in het haar
- Grotere krullen
- Grotere ogen
- Mooiere oogkleur
- Wallen weggewerkt
- Lippen iets vergroot
- Make-up iets donkerder gemaakt
- Huidskleur meer glamour gemaakt
- Huid geëgaliseerd (kleine pukkeltjes weggehaald)

Met wat klungelen kwam ik op dit
Afbeelding

Dus van HTK foto naar foto voor in een mooi blad :D

Alleen het rechterdeel van het haar is niet helemaal geworden zoals ik wil helaas...
Tips, suggesties, commentaar welkom!

Lipydo

Re: [FB] Normale foto Victoria's Secret model "glamourized"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 01:11

Om heel eerlijk te zijn vind ik je bewerking geen verbetering op het origineel.

Het haar en de huid is te soft geworden, daarnaast is de huid ook vlekkerig. De ogen lijken ook ongelijk te zijn. De kleuren en contrast is wel nice. Maar nee, vind het erg slordig gedaan (zie de waas van het smudgen bij de bandjes van het topje) :)

Wat ik zelf aanraad is om de blur en smudge helemaal te vermijden. Gebruik liever wat meer tijd met behulp van om de donkerder plekken te verlichten door middel van een 'curvelaag' en een masker. De wallen die je hebt weggehaald zijn niet haar wallen, maar is een deel van de oog make-up. Als je die weghaalt ziet het er al gelijk nep uit. De kracht van haar blik wordt hiermee verminderd :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 02:39

Omdat ik niet meer kan editten: zo zou ik hem zelf ongeveer bewerken en laat zien wat ik bedoel :)

Afbeelding

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:55

Hmmm ik vind de bewerking ook niet zo mooi..
Het haar vind ik wel een verbetering!
De versie van Lipydo vind ik beter, maar daar lijkt ze weer net iets te lang onder te zonnenbank te hebben gelegen :+

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:00

Ik vind juist het contrast op de bewerkte foto weer te groot... en rechts d'r haren zijn ook 'vlekkerig'....

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 18:04

Thanks allemaal!

Gek genoeg is het qua contrast en "oranjerigheid" op mijn computer minimaal! Toevallig bekeek ik hem vanmiddag op een andere computer en daar was ze zo oranje als een wortel en bijna viel haar hele linkerkant van het gezicht weg? Zal wel aan mijn laptop liggen denk ik.

Lipydo: Leuke bewerking, alleen vind ik haar daar niet echt extra glam eigenlijk. Gewoon wat met de kleuren gespeeld lijkt het en hij is vrij vaal, snap je wat ik bedoel?

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 18:33

Als je goed kijkt zie je dat de huid een stuk minder vlekkerig is (voor mij meer glam), dat is hetgeen wat ik wilde laten zien. Niet de kleuren dus, want daar had ik niets op aan te merken :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 16:58

Om heel eerlijk te zijn, vind ik de foto er alleen maar op achteruit gegaan. :o Die van Lipydo komt inderdaad al meer in de buurt.

TS, zo te zien heb je veel gebruik gemaakt van de smudge tool. Ik zou dat proberen te vermijden. Het ziet er zeer onnatuurlijk uit, je ziet het vooral bij het haar voor ons rechts, het schouderbandje en de wenkbrauwen. Je hebt ook de verkeerde dingen weggewerkt, het oog mist nu uitdrukking omdat je de vorm van de oogbol als het ware verwijderd hebt door de "wallen" (die zitten niet daar) weg te halen. Ik vind de kleuren ook net iets te oranje. Ik zou ook de schaduwen wat ophalen. Nee sorry... dit zul je niet snel in een tijdschrift aantreffen.
Zag dat Lipydo ook al wat tips had gegeven, daar ga ik in mee.