Cursus Photoshop West-Friesland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Tosadog

Cursus Photoshop West-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 13:08

De titel lijkt me duidelijk: :D ik wil een cursus Photoshop/fotobewerking/websites maken gaan volgen; ik heb thuis Photoshop CS4 compleet op de PC maar tot mijn grote frustratie kan ik er niet mee werken..ik heb er al met boeken naastgezeten maar het frustreert me alleen maar. (en volgens mij ben ik niet compleet oliedom :+ )
Ik wil PS voornamelijk gaan gebruiken om fotos te bewerken, advertenties, brochures/flyers en dat soort dingen en website maken.
Dus, omdat ik het zo niet red, denk ik dat een cursus aan mij welbesteed is. :o

Maar waar ik ook zoek/kijk, in West-Friesland zie ik geen cursusaanbod (of ik kijk eroverheen)

Weten jullie misschien een adresje? En evt. website?

Alvast bedankt!

imd

Re: Cursus Photoshop West-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:48

Je kan ook een thuiscursus doen, LOI biedt dat geloof ik wel aan. Ben in je omgeving niet bekend dus dat zou ik zo niet weten...

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 16:59

Dankjewel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:37

Als je vooral geinteresseerd bent in advertentie's, flyers, brochures, posters etc. kun je beter naar een cursus indesign gaan kijken. Een website maak je daar in tegen weer met dreamweaver. En foto's bewerken doe je in photoshop. Dus eigenlijk wil je iets wat je normaal gesproken met meerdere programma's doet.

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 22:41

dankjewel voor de tip!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 13:50

Ik raad je toch aan om zelf aan de slag te gaan door middel van tutorials. Er zijn er genoeg te vinden op internet. Als je de basistechnieken een beetje door hebt: ga gewoon dingen na maken!

Workshops en curssussen werken voornamelijk op dezelfde manier. Je wordt aan het werk gezet om iets na te maken (waar ik ervaring in heb en zou het zelf ook zo aanpakken, leer je het meeste van). Het enige wat die curssussen je kunnen bieden zijn de snelle antwoorden als je iets even niet (meer) weet :)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:37

Kijk hier eens: http://tv.adobe.com/ . Daar vindt je van alle software van Adobe video-tutorials. Erg goed (wel allemaal Engels)

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 14:48

Ik ga straks even kijken, bedankt voor de tips!