Kwam laatst toevallig zo'n filmpje tegen en toen leek het mij ook wel gaaf om eens zo iets te proberen. Zo gezegd, niet zo gedaan
In het filmpje zit denk ik meer tijd dan in de hele tekening. Vooral een goed programma vinden om op te nemen was erg lastig. En deed het programma het, dan kreeg ik wel weer een foutmeldig in windows movie maker, dat hij het bestand niet kende. Maar uiteindelijk is het toch allemaal gelukt
En aangezien ik toch wel vaak gevraagd wordt over hoe dat digitale tekenen nou precies werkt, leek het me wel leuk om hem met jullie te delen (naast dat ik er best trots op ben, en ik hem gewoon aan jullie wil laten zien
)Heb ervoor gekozen om eens geen paard te tekenen. Dit is dan dus ook tevens m'n aller eerste mensen portrait waarbij ik ook echt het gezicht moest tekenen. Er zijn nog een heleboel verbeterpunten, maar over het algemeen ben ik er best tevreden over. Ik heb er 7.30 u over gedaan, wat kort is voor mijn doen, meestal ben ik toch wel tussen de 15 en 20 uur bezig.
De schets is met raster opgezet. Jammer genoeg is de kwaliteit ook niet erg goed, maar hopelijk kunnen jullie er toch van genieten
En natuurlijk ben ik erg benieuwd wat jullie er van vinden

Weer wat geleerd!