Iemand kennis van Ans Markus?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Iemand kennis van Ans Markus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 22:48

Hallo bokkers,

Misschien een wellicht rare/vage vraag.
Vanuit mijn school heb ik tijdens een module een schilderij moeten kiezen die het meest bij mij past. Op dat moment kwam ik een schilderij tegen van een vrouw gewikkeld in doeken met haar armen uitgereikt omhoog met een vogel in haar hand. Voor mij symboliseerde dit heel erg in de persoonlijke ontwikkeling waar ik in zat. Ik heb later een schildering gemaakt met dit schilderij in mijn achterhoofd. Nu wil ik heel graag op zoek naar dit schilderij een afbeelding hiervan omdat deze schildering me een positieve herinnering geeft. Echter kon de docent me hiermee niet helpen. Vermoedelijk kwam dit boek uit de openbare bibliotheek en ze vermoedde dat dit schilderij afkomstig was van Ans Markus.
Ik ben geen lid van de bieb en kan dus niet op mijn gemak rustig alle boeken doorbladeren. Ik vroeg me af of een van jullie dit schilderij herkent qua omschrijving en me hiermee op weg kan helpen.
Sowieso van de week eens langs gaan bij de boekwinkel of ik daar iets kan vinden maar omdat ik dus niet zeker weet of het van Ans Markus is, is het nogal lastig zoeken. Via google word ik ook niet veel wijzer.

Groetjes Chantal

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:51

Steenbok12

Re: Iemand kennis van Ans Markus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 23:02

Nee dit is hem niet. Op het schilderij wat ik bedoel staat de vrouw rechts op het schilderij met haar armen echt reikend omhoog naar de lucht :) !

Caira

Re: Iemand kennis van Ans Markus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 11:32

Heb je haar zelf al een mailtje gestuurd?