Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Lekker kleurtje hoor... op bestelling gemaakt ??
deedee19 schreef:Love it! Ik volg je ook op instagram. Je maakt echt prachtige tassen.
Wendy15 schreef:DubbelFun schreef:Lekker kleurtje hoor... op bestelling gemaakt ??
Bedankt!
Nee niet op bestelling, dat doe ik helemaal niet. Het is hobby en ik maak waar ik zin in hebEen deel voor eigen gebruik, als cadeautje of soms verkoop ik wat zodat ik weer nieuw materiaal en gereedschap kan kopen
![]()
Maar echt in opdracht zit er een bepaalde druk achter die ik niet wil, want het is voor mij echt een stukje ontspanning. Wie weet veranderd dat nog ooit hoor, maar vooralsnog dus niet in opdracht. (Hoewel het wel leuk zou zijn om weer eens wat te verkopen want ik ben aan het sparen voor een spindelpers en stempels)
deedee19 schreef:Love it! Ik volg je ook op instagram. Je maakt echt prachtige tassen.
Dankjewel!en wat leuk dat je me volgt! Ik herken bokkers niet altijd vanwege de andere naam op bokt als instagram
vikawiek schreef:Wat leuk! Het doet me een beetje denken aan een lieveheersbeestje, alsof de roze vlakken de vleugels zijn
Duhelo schreef:heb je ergens een overzicht van welke stukken je te koop hebt?
anca schreef:Ik zou als ik jou was een volgtopic maken. Nu moet ik zoeken watcde vorige nog maar was. Dan zoek je veel sneller.
Je maakt leuke dingen
Duhelo schreef:Die ronde tasjes zijn echt zo leuk!
En betreft verkoop, een Vinted pagina? Kan je makkelijk doorlinken en trek je wel een vrij breed publiek aan denk ik.
Siers83 schreef:Die knalblauwe is mooiEcht helemaal mijn kleur ook
Ik volg je ook op insta maar heb deze nog niet voorbij zien komen eigenlijk
anca schreef:Ik zou als ik jou was een volgtopic maken. Nu moet ik zoeken watcde vorige nog maar was. Dan zoek je veel sneller.
Je maakt leuke dingen
Wendy15 schreef:Siers83 schreef:Die knalblauwe is mooiEcht helemaal mijn kleur ook
Ik volg je ook op insta maar heb deze nog niet voorbij zien komen eigenlijk
Gave kleur hè, ik vind dat zelf ook echt heel mooi
Nou het is echt zo gek met insta, ik had 'm daar wel al geplaatst, maar hij wordt echt helemaal niet gezien. Ik krijg er totaal geen hoogte van hoe het werkt met die algoritmes enzo