[ART] Dit keer een tas in een knalkleur, Roze!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

[ART] Dit keer een tas in een knalkleur, Roze!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 12:33

Via Instagram kreeg ik al een paar keer de vraag of ik van plan was een roze tas te maken. Nu had ik niet zoveel knalroze leer en in het stevige soort leer dat ik graag gebruik kon ik dat verder ook nog niet echt vinden. Maarrr met een paar kleinere stukken roze leer in combinatie met zwart en heel gaaf felroze draad werd het dit :D Ik vind 'm zelf erg gaaf :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DubbelFun

Re: [ART] Dit keer een tas in een knalkleur, Roze!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:43

Lekker kleurtje hoor... op bestelling gemaakt ??

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:43

Love it! Ik volg je ook op instagram. Je maakt echt prachtige tassen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 12:50

DubbelFun schreef:

Bedankt! :D
Nee niet op bestelling, dat doe ik helemaal niet. Het is hobby en ik maak waar ik zin in heb :D Een deel voor eigen gebruik, als cadeautje of soms verkoop ik wat zodat ik weer nieuw materiaal en gereedschap kan kopen :=
Maar echt in opdracht zit er een bepaalde druk achter die ik niet wil, want het is voor mij echt een stukje ontspanning. Wie weet veranderd dat nog ooit hoor, maar vooralsnog dus niet in opdracht. (Hoewel het wel leuk zou zijn om weer eens wat te verkopen want ik ben aan het sparen voor een spindelpers en stempels :') )

deedee19 schreef:

Dankjewel! :D en wat leuk dat je me volgt! Ik herken bokkers niet altijd vanwege de andere naam op bokt als instagram :))

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:56

Wat leuk! Het doet me een beetje denken aan een lieveheersbeestje, alsof de roze vlakken de vleugels zijn :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:17

Wendy15 schreef:
DubbelFun schreef:

Bedankt! :D
Nee niet op bestelling, dat doe ik helemaal niet. Het is hobby en ik maak waar ik zin in heb :D Een deel voor eigen gebruik, als cadeautje of soms verkoop ik wat zodat ik weer nieuw materiaal en gereedschap kan kopen :=
Maar echt in opdracht zit er een bepaalde druk achter die ik niet wil, want het is voor mij echt een stukje ontspanning. Wie weet veranderd dat nog ooit hoor, maar vooralsnog dus niet in opdracht. (Hoewel het wel leuk zou zijn om weer eens wat te verkopen want ik ben aan het sparen voor een spindelpers en stempels :') )

deedee19 schreef:

Dankjewel! :D en wat leuk dat je me volgt! Ik herken bokkers niet altijd vanwege de andere naam op bokt als instagram :))

heb je ergens een overzicht van welke stukken je te koop hebt?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 13:52

vikawiek schreef:
Wat leuk! Het doet me een beetje denken aan een lieveheersbeestje, alsof de roze vlakken de vleugels zijn :D

Die heb ik vaker gehoord en ik zeg al een hele tijd dat ik echt eens een lieveheersbeestje moet maken (dus echt met rood en stippen :)) )
Misschien heb ik daar stiekem wel wat mee. Ik maakte vroeger wel schilderijtjes van lieveheersbeestjes

Afbeelding

Duhelo schreef:
heb je ergens een overzicht van welke stukken je te koop hebt?

Dat heb ik niet echt, daar moet ik nog eens iets op verzinnen dus als iemand tips heeft hoor ik het graag O:) ik zet nu foto's op instagram maar dan is niet echt duidelijk wat beschikbaar is en wat niet.
Ik heb het even in een plaatje bij elkaar gezet wat ik nu nog heb, maar bij interesse dan graag even verder via pb want ik zou het jammer vinden als het topic erdoor gesloten wordt := :o

Afbeelding

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 13:58

Ik zou als ik jou was een volgtopic maken. Nu moet ik zoeken watcde vorige nog maar was. Dan zoek je veel sneller.

Je maakt leuke dingen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:01

Die ronde tasjes zijn echt zo leuk!

En betreft verkoop, een Vinted pagina? Kan je makkelijk doorlinken en trek je wel een vrij breed publiek aan denk ik.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 14:16

anca schreef:
Ik zou als ik jou was een volgtopic maken. Nu moet ik zoeken watcde vorige nog maar was. Dan zoek je veel sneller.

Je maakt leuke dingen

Bedankt!
Ik dacht dat een volgtopic was voor als je tussenstappen laat zien van hoe je iets maakt, maar dat mag ook met verschillende eindresultaten zeg maar? Dan is dat wel een goed idee :j
Ik neem mezelf steeds voor om tussendoor foto's te maken (heb zelfs een statiefje gekocht :') ) maar in de praktijk vergeet ik dat over het algemeen gewoon :=

Duhelo schreef:
Die ronde tasjes zijn echt zo leuk!

En betreft verkoop, een Vinted pagina? Kan je makkelijk doorlinken en trek je wel een vrij breed publiek aan denk ik.

Ik heb daar al eens naar gekeken inderdaad, maar dan moet je bepaalde verzendmethode aanbieden en aangezien ik op Texel woon is dat niet allemaal mogelijk := hier zit geen homerrr enzo. Ik verstuur het liefst met postnl omdat die hier vlakbij zit. En ik lees ook wisselende dingen over vinted dus heb het nog niet zo goed aangedurfd :o
Heb wel eens wat op marktplaats gezet maar dat werd helemaal niet bekeken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:23

ohja, die verzending kan wel een probleem zijn inderdaad.
Vinted is an sich wel behoorlijk veilig. Ik heb eens een jas verstuurd van 150 euro die niet aangekomen is (zeiden ze) en ik heb netjes mijn geld gekregen (en de koper wss ook hun geld terug, maargoed, dat is mijn probleem niet.).
Maar geen idee of postnl een mogelijkheid is (of dat je kan kiezen voor een alternatieve verzendmethode.)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 14:33

Ik heb er eens een account aangemaakt en kon toen bepaalde vinkjes kwa verzender niet uit zetten. Zie hier op de lokale Facebook groep ook regelmatig oproepjes van mensen of iemand een pakketje bij homerrr in den helder voor ze wil afgeven dus ik denk dat dat van vinted is dan. Vooralsnog hou ik het dan liever even zo. Ik zie ook wel eens van die uitgelichte rondjes bij iemand op instagram staan, nog boven de foto's zeg maar. Dingen die ze bovenaan willen bewaren. Maar ik kom er nog niet helemaal uit hoe ik daar een overzichtje moet plaatsen. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook nog niet heel hard m'n best heb gedaan om het uit te zoeken :))
Ik ben wel wat bezig geweest met uitproberen hoe ik het beste de foto's kan maken en dat lukt steeds beter :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-25 12:14

Heb ook nog een fel blauwe gemaakt :D deze kleur vind ik zelf zoooo mooi <3 ik heb echt maar een klein stukje van dit leer en kan het vooralsnog niet weer vinden in deze dikte helaas.
(En nee ik heb niet zo snel alweer een tas af, ik was hier een poosje terug ook al aan begonnen en heb 'm nu afgemaakt :)) )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 12:37

Heel erg mooi gemaakt! Die ronde tassen zijn superleuk! Maar, ik zeul steeds zoveel mee dat ik het niet daarin zou krijgen. Maak je ook groter?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-25 12:42

Lukasje schreef:
Heel erg mooi gemaakt! Die ronde tassen zijn superleuk! Maar, ik zeul steeds zoveel mee dat ik het niet daarin zou krijgen. Maak je ook groter?

Deze zijn groter :D
Afbeelding

Afbeelding

Ik wil ook nog grotere aktetassen en shoppers gaan maken :j Maar het gaat allemaal niet zo snel omdat ik het met de hand stik :=

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 12:50

Hele mooie kleurenkombi weer :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 14:25

Die knalblauwe is mooi <3 Echt helemaal mijn kleur ook
Ik volg je ook op insta maar heb deze nog niet voorbij zien komen eigenlijk

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-25 16:33

Siers83 schreef:

Gave kleur hè, ik vind dat zelf ook echt heel mooi :o
Nou het is echt zo gek met insta, ik had 'm daar wel al geplaatst, maar hij wordt echt helemaal niet gezien. Ik krijg er totaal geen hoogte van hoe het werkt met die algoritmes enzo :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-25 12:57

anca schreef:

Je maakt leuke dingen

Naar aanleiding van de tip om een volg topic te maken heb ik dat gedaan, dus voor wie het leuk vind om te volgen deel ik hier even de link :o :D
[UK] [ART][VOLG] Handgemaakte leren tassen

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 14:11

Wendy15 schreef:
Siers83 schreef:

Gave kleur hè, ik vind dat zelf ook echt heel mooi :o
Nou het is echt zo gek met insta, ik had 'm daar wel al geplaatst, maar hij wordt echt helemaal niet gezien. Ik krijg er totaal geen hoogte van hoe het werkt met die algoritmes enzo :=

Later op de dag kreeg ik m wel te zien hoor