[FOTO] Jolien @ studio

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Jolien @ studio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 14:51

Vorige week heb ik van een vriendin foto's gemaakt in m'n studiootje. :)
Graag onderbouwd commentaar!

© PK Designs

1.

Afbeelding

2.

Afbeelding

3.

Afbeelding

4.

Afbeelding

5.

Afbeelding

6.

Afbeelding

anoukkk.

Re: [FOTO] Jolien @ studio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 14:54

Ik vind de laatste heel erg mooi!

Ik zou ze allemaal in het zwartwit doen omdat ik het zo net een beetje onrustig vind worden ik denk dat als je zwartwit doet het iets rustiger word met evt nog kleine bewerkingen.
Verder een super mooie serie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:12

Bedankt! :) Ik zat er over te denken om ze allemaal in kleur, of allemaal in zwart/wit te posten, maar vond de ene foto weer beter uitkomen in kleur en de andere weer niet. Daarom heb ik het zo gelaten, het is ook niet bedoeld al een serie, maar gewoon als losse foto's. :)

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:13

ik vind nr. 2 erg mooi! :) En ik vind ze zwart wit net wat meer aansprekender dan in kleur.. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:15

De tweede is prachtig! Mooie uitsnede ook, heel strak, zonder hard of onpersoonlijk te worden.
Ik vind het zwartwit ook heel mooi passen bij de klassieke gezichtslijnen van je model.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:20

Fototechnisch weet ik er te wenig van om goed commentaar te kunnen geven. Maar deze foto's spreken me niet allemaal aan vanwege het 'geposeerde' en 'onechte' van het model op enkele foto's. Het is een heel mooie meid met een pure uitstraling, maar haar expressies zijn (of lijken) wat te nep, te geposeerd. Bij bv. de derde foto moet ze een sterke blik hebben, gezien de pose, maar het komt niet helemaal over. De laatste foto komt op mij ook niet over als een oprechte, echte lach en dat vind ik afbreuk doen aan haar schoonheid en de foto's. :)

Probeer je modellen op hun gemak te laten zijn, mensen zijn als zichzelf toch vaak het mooist. Een goede sfeer kan veel doen; lekkere muziek erbij bv. en het wil ook wel helpen om mensen (letterlijk) wat om handen te geven, iets om mee te frutselen en te poseren.

Succes! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:23

Grappig, want ik vind haar op de derde foto dus juist heel guitig kijken en die laatste vind ik echt leuk; heel mooie lijnen in haar gezicht :)
Leuk dat iedereen er het zijne in ziet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:25

RedPassion, ik vind het erg grappig dat je dit opnoemt, want het model was juist compleet zichzelf. :P We waren continue aan het lachen en gek aan het doen tijdens het maken van de foto's. Het was juist hartstikke gezellig en ze staat er echt op zoals ik haar ken, en zoals ze dus is. :)

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 18:49

ik vind die tweede foto enorm mooi! Wat een mooie ogen heeft ze, foto spreekt me erg aan.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:23

Love foto 2 _/-\o_