[FB]klein meisje met schattige pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FB]klein meisje met schattige pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:46

Mods: ik wist niet precies waar dit moest, dus heb het maar hier gezet (FilmBewerking) ik dacht dat past ook wel (:

Ik was altijd gefascineerd door mensen op youtube die prachtige beelden van hun paarden tot een kleine film monteerde, toen ik mijn eigen camera kreeg was mijn eerste doel alleen fotograferen. Toch heb ik toen wat uitgeprobeerd en na enkele filmpjes gemaakt te hebben kwam dit uit, een van mijn beste filmpjes tot nu toe, ik weet dat het niet zoveel voorstelt, ik ben ook maar een beginner, en de kwaliteit is ook erg laag, ik heb wel op 1080p geupload maar het helpt niet echt :n

Achteraf had ik beter meteen een spiegelreflex kunnen kopen, want de kwaliteit valt erg tegen en hij is enorm gevoelig op bewegingen(heel snel onscherp) mijn camera is de: Olympus SP 590UZ
Ik wil graag sparen voor een Canon 550D of iets in die richting. :D

hier de twee kleine schatten <3

Het meisje is pas zes geworden en de pony 21(welsh, ruin) hij heet Hayco. Ze kan nog helemaal niet goed rijden maar hobbelt af en toe een rondje. Haar moeder en haar zelf wouden graag dat ik haar een keer filmde vandaar dit (:

de volgende keer wilt ze graag dat ik nog een keer een filmpje ga maken met het liedje rachel-teenager :')

commentaar en reacties waardeer ik! wel opbouwend aub (:

Liefs,

Elma_

Re: [FB]klein meisje met schattige pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:51

Oh hell, wat schattig <3
Over het filmpje, Ik vind hem persoonlijk iets TE vertraagd, en ik had ook voor een iets vrolijker liedje gekozen. Door dit liedje en de slowmo krijg ik er een beetje een depri gevoel bij. Terwijl dat juist NIET is wat de beelden uitstralen ;)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: [FB]klein meisje met schattige pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 10:47

Ik vind het juist een heel mooi en dromerig filmpje. Wat ik leuk vind is dat je het echt opbouwd. Je bewaart dus de mooiste beelden (galop) voor het laatst. Dat vind ik erg leuk, als een filmpje ergens naar toe gaat. Veel plezier verder met het maken van nieuwe filmpjes!