Wat schilderen met acrylverf?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke93

Wat schilderen met acrylverf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 20:39

Ik ga vrijdag met mijn vriendinnen naar een andere vriendin toe die net op kamers woont. Het is er al aardig ingericht maar de muren zijn nogal kaal :P
Nou dachten wij dat het misschien een leuk idee is als we allemaal daar ter plekke onze eigen kunstwerken gaan maken, inlijsten en ophangen :')
We gaan kijken of we op school goed papier kunnen lenen van het tekenlokaal en ik heb zelf acrylverf en kwasten.
Nou is de vraag, wat ga ik schilderen :P

en als iemand nog tips heeft over het verven met acryl hoor ik het graag!

Bubbleee

Re: Wat schilderen met acrylverf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:51

Wij hadden pas een huisje in Duitsland gehuurd, daar hadden ze ook hele leuke schilderijen.
Het was een beetje herfstachtig.
De muur was felgroen met schilderijen met een eekhoorn in oranje/rode balderen, en beukennootjes, vond ik zelf heel crea :+ Maargoed, het is niet altijd herfst natuurlijk :D

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 21:28

Voortbordurend op de voorzet vn hierboven is iets met vier seizoenen misschien leuk? Vier schilderijen, een sneeuwpop, een voorjaarsnarcis, een zomerzon en een paddenstoel ofzo?

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 17:56

licorne schreef:
Voortbordurend op de voorzet vn hierboven is iets met vier seizoenen misschien leuk? Vier schilderijen, een sneeuwpop, een voorjaarsnarcis, een zomerzon en een paddenstoel ofzo?

Inderdaad een leuk idee! misschien dan in de tinten van de kleur van de muren