Ik heb nu sinds 1,5 jaar een canon eos 1000d, natuurlijk met kitlens en ook een 75-300mm Sigma lens. Al is het soms nog veel abracadabra allemaal die camera`s ik geniet er van lekker aan het fotograferen te gaan. Omdat ik nog veel moet leren grijp ik ook iederen kans aan om iets te leren en kom dan soms met gekke ideeen die wonderbaarlijk goed lijken te werken.
Jammer genoeg liep tinypic telkens vast en heb ik dus mijn album moeten gebruiken, ik hoop dat er nog iets van de foto`s over blijft.
Ook weet ik dat sommige foto`s misschien beter tot hun recht hadden gekomen in een apart topic, jammer genoeg ben ik een beetje lui
Rond de 6000 foto`s heb ik minsten wel gehaald dit jaar en deze foto`s die ik jullie ga laten zien vond ik persoonlijk de beste. Ik ben erg benieuwd wat bokt er van vind! Graag opbouwend commentaar maar ook als het mooi is hoor ik graag waarom dan wel

Dit was in het vliegtuig vanauit Lanzerote, het is prachtig in de wolken als de zon op komt.

Een, na mijn mening, bijzonder pose voor een vogel maar het leek te werken.

Als je niet buiten kunt fotograferen doe je het binnen, bubbels in bad.

En een hele grote bubbel in het bad.
Laat je een berichtje achter? Bedankt voor het kijken!
je begint je af te vragen waarom die roofvogel zo laag bij de grond zit, en verder is het een mooi scherpte diepte effect