Vind de eerste netjes scherp gesteld, dit is een beter foto dan ik lang van je heb gezien. De tweede vind ik heel vervelend gecropt.
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-12 21:27
Goof schreef:
Vind de eerste netjes scherp gesteld, dit is een beter foto dan ik lang van je heb gezien. De tweede vind ik heel vervelend gecropt.
Als je even terugleest kan je lezen dat andere bokkers zich stoorden aan de voorste bes. Ik dus eigenlijk ook, dus heb ik én het orgineel laten staan én de gecropte versie. unbelievable maar deze foto is dus in Blijdorp genomen he?
Uh.... ik heb prima terug gelezen en ik voeg dus aan de reacties toe dat ik de tweede ernstig irritant gecropt vind. En nee dat is niet unbelievable, daar groeien ook gewoon bessen en plantjes
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-12 21:29
Goof schreef:
daar groeien ook gewoon bessen en plantjes
Meeste mensen maken daar foto's van de dieren, niet van besjes
Goof schreef:
Uh.... ik heb prima terug gelezen en ik voeg dus aan de reacties toe dat ik de tweede ernstig irritant gecropt vind.
Ik vind de gecropte variant wel beter, alleen vind ik het daarbij weer jammer dat de bessen zo in het hoekje van de foto zitten, en er bij de linkerbes een stukje wegvalt. Maar veel beter had je het niet kunnen croppen