[SITE] Nieuwe site.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LeonieL

[SITE] Nieuwe site.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 21:41

Hoi.
Laat ik beginnen met: een gelukkig nieuw jaar iedereen. :+ :D

Een nieuw jaar, weer nieuwe doelen. En uiteraard nieuwe goede voornemens.
Deze vakantie heb ik eindelijk weer eens de tijd genomen om eens uit te zoeken hoe je een mooie site kan bouwen. Ik geloof dat ik er nu wel ongeveer uit ben. Ik wil graag aan jullie vragen wat jullie ervan vinden.
Werkt de site goed bij jullie?

Maar nog belangrijker: Wat kan er beter? Is de site wel overzichtelijk etc.
de site:
http://leonielportretten.weebly.com/

De site is ervoor om tekeningen te laten zien. Opdrachten wil ik in de toekomst wel gaan doen, maar daar wil ik nog even mee wachten. De prijzen kloppen dus ook nog niet. Daar moet ik nog eens goed over na gaan denken. en vergelijken met anderen.
x Leonie
Ps. wat denken jullie dat ik voor mijn tekeningen kan vragen?

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 22:12

Website werkt goed. Vind het ook wel duidelijk allemaal. :)
Al zou ik graag meer in je portfolio zien. Die vind ik nu erg leeg.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 22:13

Leuk! Wat me wel opvalt is de uitlijning van de tekst bij voorwaarden. Die zou ik netter maken, nu staat het slordig door het verspringen van de tekst.

LeonieL

Re: [SITE] Nieuwe site.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 22:38

Fijn dat de site bij jullie goed werkt :D
SiemxFunny: Aan mijn portfolio wordt gewerkt. Maarja, ik vind tekeningen vaak net niet goed genoeg om daarop te zetten.. Maargoed. Ik ben nu druk aan het tekenen om wat meer voorbeelden te maken.

Rinske: Ik ga kijken naar de voorwaarden. Dankje. Dat was mij nog niet echt opgevallen :)

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:37

Ik vind het er goed uit zien. :)

Persoonlijk stoor ik me een beetje aan het idee van het kader waar alle tekst in staat. Zo lijkt de site heel erg klein en beknopt. Maar dit kan ook aan mij liggen hoor ;)

xChoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:16

Zoals Redhorse zegt stoor ik me ook een beetje aan het kader.

Iets wat ik zelf ook niet zo fijn vind is dat home helemaal rechts staat en contact helemaal links. Ik vind het fijner als het van links naar rechts inplaats van rechts naar links. Maar dat is denk ik ook persoonlijk. :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:23

Leuk dat je een eigen website gaat maken, dat verdient jouw werk zeker! :j

Als je voornamelijk je werk wilt laten zien en nog niet echt aan opdrachten wilt beginnen, dan vind ik dit eigenlijk niet zo'n mooi format als ik eerlijk ben. :) Nu zijn de afbeeldingen erg ongelijk van grootte, heb je niet echt mooie mappen en ook komen ze niet zo mooi uit op de achtergrondkleur. Heb je al eens overwogen om het format van DeviantArt te gebruiken? Dat is ook gratis en vind ik een stukje professioneler ogen. Je zou bijvoorbeeld waar ik nu 'artist bio' (http://fleurstolk.daportfolio.com/about/) heb staan een kopje met 'prijzen en voorwaarden' kunnen maken.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 14:29

Leuk, zoveel verschillende meningen :D bedankt allemaal. ik ga er zeker wat mee doen :D
Hmm. Nee. Ik heb nog nooit nagedacht over DA. ik vind dat allemaal zo donker daar :') Maar ik vind die manier van foto's laten zien wel onwijs gaaf. Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn bij weebly. Want ik vind de manier van bouwen daar heel handig.
(ik wil trouwens wel overgaan op een betaalde site, ooit, maar nu nog even niet xD )

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:46

Als ik op zoek zou gaan naar een tekening, zou ik deze website snel weer wegklikken. Ik vind hem rommelig ogen, leest moeilijk dat wit op groen, hij is een beetje eentonig en de foto aan de linkerkant vind ik als fotograaf zijnde echt helemaal niks. :)

Je tekeningen zijn erg mooi, maar er staan er vrijwel geen op en dat zou op mij niet echt positief overkomen :)

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 14:49

Welke kleuren zou jij mij aanraden?
Bedankt voor je eerlijke mening. Daar heb ik echt wat aan. Ik ben blij dat ik de link hier gepost heb.
Ik ben geen pro in websites maken. En dan maken jullie meningen het wel iets makkelijker om er iets van te maken :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:55

Ik zie het liefste zwarte of andere donkere letters op een lichtere achtergrond. En dan niet één kleur pakken, maar 2 of 3 bij elkaar passende kleuren :) Dus bijvoorbeeld groen, wit en grijs met zwarte letters of zo :D En dan eventueel een motiefje in de achtergrond plaatsen.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:37

Mooie site leo,
Misschien een idee om je achtergrond wit te doen en de tekst evt beige met zwart of grijs ofzo.. miss staat het wel helemaal niet maar veel proberen.