Wat te doen met...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Wat te doen met...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 15:27

Al jaren lang hou ik ervan om lekker creatief bezig te zijn. Ik doe vanalles. Ik maak af en toe sierraden, teken wel eens, heb ook wel eens voor de grap een frontriem gemaakt, schilder wel eens ooit, bak wel eens ooit kralen.... Maar nu is het vakantie en wil ik graag eens een keer beginnen aan een wat groter 'project' in plaats van steeds van die kleine dingen die in een uur af zijn en vervolgens eigenlijk de prullenbak in gegooid worden of die ik nooit meer gebruik voor iets.

Maar wat? Het liefste combineer ik verschillende materialen en technieken. Wie weet hebben jullie bokkers nog wel wat inspiratie voor mij? Ik heb eigenlijk geen zin om nog wat te gaan kopen, want ik heb inmiddels al ontzettend veel in de kast liggen en daar wil ik graag eens vanaf.

Wat ik allemaal heb:
- Acrylverf + schilderspullen, maar geen doek.
- Kleurpotloden.
- Pastelkrijt.
- Heeeeel veel kralen.
- Diverse knoopjes, lintjes etc.
- Skai kunstleer.
- IJzerdraad om bijvoorbeeld sierraden mee te maken.
- Andere benodigdheden om sierraden mee te maken.
- Ontzettend veel accessoires als pailletjes etc.
- Naaimachine + naald en draad.
- Karton.
- Wat benodigdheden om kaarten te maken.
- Klei om kralen mee te bakken bijvoorbeeld (gekleurd en 'neutraal').

Wie o wie heeft er leuke creatieve ideeën? Het is geen probleem om nog iets te kopen, maar liever niet teveel, gezien ik eigenlijk al te veel heb vind ik zelf :D

4catootje5

Re: Wat te doen met...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 17:52

een kralen frontriem?
zadel hoes van skai
muur schildering
zo iets mischien anders weet ik het ook niet echt??

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 19:12

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 22:08

Kralenfrontriem zou inderdaad kunnen :D Misschien dat ik dat wel eens ga doen :)

Zadelhoes van skai gaat hem niet worden, daarvoor heb ik te weinig skai en ik heb geen eigen paard en ook geen zadel dus dat is niet nodig :D

Muurschildering... Ja toevalig ga ik net verhuizen, maar ik ben niet zo van muurschilderingen. Daarvoor is mijn kamer ook wel wat klein eigenlijk.

Een rijjasje... Hmm ik ben niet echt een ruiter, loop er vaker langs, maar toch bedankt voor het idee! Kan inderdaad ook erg leuk zijn.

Heb inmiddels wat gedacht en ik ga misschien wel een paardenstal + zadelkamer enz. op heel klein formaat maken. Dat zag ik een tijd geleden ergens hier op Bokt en dat zag er erg leuk uit. Dacht er opeens aan en dat lijkt me echt leuk :) Maar nieuwe ideeën zijn altijd welkom!

4catootje5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:24

jaa is ook leuk had ik ook gezien

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:58

[UK][ART]Leerfrutsels

Dit doe ik met leer, is tot veel groter uit te breiden, bijv. een tas met kralen/versiersels etc.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 13:49

licorne schreef:
[UK][ART]Leerfrutsels

Dit doe ik met leer, is tot veel groter uit te breiden, bijv. een tas met kralen/versiersels etc.

Wauw wat een leuk idee! Bedankt voor het helpen :D