Ik dacht zelf aan iets van 10 of 15 euro, dit omdat ik er ook tijd in steek om de foto's te bewerken en sowieso maak ik ook altijd veel foto's!
1.

2.

3.

Kwaliteit gaat achteruit door et uploaden!
Graag jullie mening
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

borrie01 schreef:het zijn best al leuke foto's maar inderdaad er zijn zoveel fotografen dat je misschien voor een teleurstelling komt te staan.
thyra89 schreef:borrie01 schreef:het zijn best al leuke foto's maar inderdaad er zijn zoveel fotografen dat je misschien voor een teleurstelling komt te staan.
Ja dat is waar! Anders zorg ik eerst dat ik mensen gratis doe, vrienden en zo en als ik dan beter ben, via via mensen zoeken voor fotoshoots en dan beetje geld gaan vragen.
Claudia1993_ schreef:Wat ik zelf een hele fijne optie vindt bij fotografen, is als je een CD opgestuurd krijgt met de foto's (hoef niet per se op origineel formaat maar is wel het fijnst, zeker als je het nog gratis doet). Mijn stalgenootje heeft 3 jaar geleden hele mooie foto's van mijn pony gemaakt en toen op een schijfje gebrand en ben daar naar al die jaren nog steeds heel erg blij mee.

xNK schreef:Ik vind de compositie wel mooi hoor, alleen de kwaliteit is niet helemaal perfect.
Als je blijft dooroefenen, gaat het lukken hoor!
xNK schreef:xNK schreef:Ik vind de compositie wel mooi hoor, alleen de kwaliteit is niet helemaal perfect.
Als je blijft dooroefenen, gaat het lukken hoor!
Als aanvulling:
De 1ste, 3de en 4de vind ik trouwens wel heel mooi.
De 2de vind ik niet zo heel bijzonder
De 1ste had de horizon wat rechter gemogen
De 3de vind ik heel gaaf, maar net iets te krap ogen, had iets meer kader mogen hebben
En de 4de, vind ik een prachtige foto, niets op aan te merken eigenlijk!