[FOTO] shine shine shine

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

ELNSRL

[FOTO] shine shine shine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 21:09

hier een zelfportretje van vandaag.
Ben er erg blij mee, deze foto zit ook in mijn portofolio voor modellen bureau Lukien waar ik me zojuist heb ingeschreven. Ben dan ook erg blij wat jullie van deze foto vinden..
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FOTO] shine shine shine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 21:15

Het zal misschien opzet zijn geweest maar ik vind die takjes voor in beeld heel erg storen.
Ik had je liever ook wat dichterbij gezien. Ik neem aan dat je ook de kleurenversie naar het modellenbureau hebt gestuurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 21:17

Ik vind 'm niet zo sterk. Die takjes zijn erg storend, en je omgeving leidt veel te veel af van jou.
Ook het zwartwit doet het in deze niet voor mij.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 09:29

Ook ik vind em niet zo, de takjes storen en je wordt niet naar jou toe getrokken door een storende omgeving...
Jammer

Neok_Grijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:54

ik vind hem persoonlijk erg mooi :D
hahah

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:29

hij spreekt mij niet aan. Het onderwerp komt niet naar voren omdat er allemaal storende elementen zijn, daarbij is de horizon scheef en oogt de gehele foto onscherp. Voor de volgende keer dus letten op dat je onderwerp dus echt uit de foto springt, je hoeft het niet centraal te nemen, maar wel een beetje leuk met de compositie zijn. Letten op de horizon en zorg er voor dat je geen overbelichting in de lucht heb, dat leid ook heel erg af

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:56

Nee sorry, is zeker geen sterke foto.
Het draait hier immers om jou en de omgeving leidt daarvoor teveel af.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:34

even een toevoeging, als je een foto voor je portfolio voor een modellenbureau wilt moet je niet zo'n foto als dit inleveren :) ze willen een duidelijke foto van jou zien waarbij jij laat zien waarom nou juist jij geschikt bent voor modellenwerk. Ik zou als ik jou was echt een shoot laten doen door iemand die ervaring heeft hierin, want geloof me, dit is niet wat ze willen zien :) Ik heb ook eens foto's van mijn broertje (20 jaar) gemaakt voor zijn portfolio voor casting etc en die heb ik gewoon in de studio gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:09

Probeer de volgende keer voor minder afleiding te zorgen: takjes weg bijvoorbeeld :)
De achtergrond is verder mooi, als jij dichterbij gefotografeerd zou zijn, zou de achtergrond mij minder afleiden en zou heb je een veel mooiere foto :)

Neok_Grijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:24

lifaya schreef:
even een toevoeging, als je een foto voor je portfolio voor een modellenbureau wilt moet je niet zo'n foto als dit inleveren :) ze willen een duidelijke foto van jou zien waarbij jij laat zien waarom nou juist jij geschikt bent voor modellenwerk. Ik zou als ik jou was echt een shoot laten doen door iemand die ervaring heeft hierin, want geloof me, dit is niet wat ze willen zien :) Ik heb ook eens foto's van mijn broertje (20 jaar) gemaakt voor zijn portfolio voor casting etc en die heb ik gewoon in de studio gemaakt

Dat kan zijn, maar dat kost vaak ook geld.
Sommige mensen hebben geld voor andere dingen nodig.
Ik ben haar zusje en er is niemand in de familie die goed fotos kan maken behalve zijzelf, en het is natuurlijk moeilijk om een goede foto van jezelf te maken !

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:48

Je kan dan nog beter voor een witte muur gaan staan en je vader/moeder/vriendin oid een duidelijke foto laten maken. Dat kan iedereen wel, en dan krijgen ze een beter beeld van je dan door deze foto. Hier kunnnen ze namelijk niks van afleiden. Ze willen niet alleen een goede close-up van je gezicht maar ook willen ze je lichaam goed kunnen zien.

Deze foto is ook niet scherp genoeg om een beeld van je gezicht te krijgen.

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:41

Marit schreef:
Je kan dan nog beter voor een witte muur gaan staan en je vader/moeder/vriendin oid een duidelijke foto laten maken. Dat kan iedereen wel, en dan krijgen ze een beter beeld van je dan door deze foto. Hier kunnnen ze namelijk niks van afleiden. Ze willen niet alleen een goede close-up van je gezicht maar ook willen ze je lichaam goed kunnen zien.

Deze foto is ook niet scherp genoeg om een beeld van je gezicht te krijgen.

Sluit ik me helemaal bij aan. :j

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 15:59

Het zal een best modellenbureau zijn dan als ze deze in je portfolio stoppen ;)

Neok_Grijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:56

_Kimmm schreef:
Het zal een best modellenbureau zijn dan als ze deze in je portfolio stoppen ;)

wat bedoel je hiermee ?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:59

Een beetje modellenbureau maakt zelf testshots en polaroids.
En zal echt niet zulke (even bot gezegd) huis-,tuin- en keukenfoto's in een portfolio stoppen.. :n

Ik vind het persoonlijk ook een mindere foto.
Veel afleidende voorwerpen en het model is heel erg donker, waardoor ze wegvalt.

(als je mij even pb-t kunnen we vast wel overeen komen voor een leuk ''prijsje'' voor een fotoshoot)