Ik wilde eigenlijk een origineel cadeautje van een biljet maken en toen kwam ik op het idee om het op een leuke manier op te vouwen. Dus via google even gezocht en toen via een filmpje dit ervan gemaakt..
Haha, ik ben eigenlijk helemaal niet creatief, maar ik vond dit wel erg leuk! In het vervolg wil ik dit wel vaker gaan doen als ik geld ga geven, dus tips zijn altijd welkom!Het heeft de vorm van een shirt/polo gekregen. Je hebt allerlei verschillende soorten vormen, maar ik vond dit wel grappig om te doen!

Als cadeautje heb ik het op een afbeelding geplakt en daar iets op geschreven en toen ingepakt:

Als je het leuk lijkt om ook zoiets te maken, hier het filmpje waarmee ik het heb gedaan: http://www.youtube.com/watch?v=f8nmnOi0 ... plpp_video
En ik ben echt totaal niet handig met dat soort dingen, dus het is best makkelijk!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Als jullie nog tips hebben, hoor ik het graag!

Niet zo fijn voor cassières om zo'n gevouwen geldbriefje in de la te moeten proppen