Voor je leeftijd vind ik het knap hoe je tekent! Maar de verhouding klopt niet helemaal. De ogen zijn groter dan de oren. Verder mag het paard meer vorm hebben? Ogen vind ik heel mooi!
Wendyoost
Geplaatst: 24-12-11 10:46
was ismy ook al zegt, de verhoudingen kloppen nog niet helemaal. Nu komt er een lading tips... Je moet niet denken dat ik het niet knap vind wat je nu al maken kan hoor! Ik vind het super knap voor je leeftijd! Ik hoop alleen dat je wat aan mijn tips hebt om nóg beter te worden!
Het neusje is een beetje groot in verhouding met de kaak. Verder is het neusje vrij rond. Een paardenneusje is meestal bestwel vrij hoekig. Hoekiger dan je meestal denkt. Verder zit het oog een beetje hoog. De neus moet naar de kaak toe ook steeds breder lopen.
Verbeteringen Heb ik even heel snel voor je gemaakt, is ook niet helemaal geweldig hoor. Met mijn rechte computerlijntjes even vlug. Maar het geeft wel een beeld van wat ik ongeveer bedoel.
Het oog heb je al mooi gemaakt. Mooi veel details erin verwerkt! Echt goed gedaan! Heb je van een foto nagetekend? Want dat wil altijd wel heel goed helpen om er nog meer details in te verwerken. Ook in de andere delen van de tekening. Verder is het een aanrader om verschillende hardheden potloden te gebruiken. Zo kan je het contrast wat hoger leggen. Dus 4B potloden etc. Dan kan je het verschil tussen lichte delen en donkere delen (zoals bijv. binnenkant neusgat/oren etc) wat duidelijker in je tekening leggen. Ga vooral zo door!
Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt! Zie het zeker niet als negatief hoor! Want hij is al heel mooi! Ga zo door!
Joyamu
Geplaatst: 24-12-11 11:06
Erg mooi!
De verhoudingen zijn inderdaad niet helemaal goed, de ogen lijken te groot in verhouding met de oren.
heel heel erg bedankt voor de tips, ik voel mij zeer vereerd dit was mijn eerste tekening, en ik wil graag heel goed kunnen tekenen, als jullie! vanmiddag ga ik potloden shoppen, en lekker tekenen! dan maak ik weer een nieuw topic