[FOTO] Smeagol

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

kingbilly

[FOTO] Smeagol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 16:12

Hoi allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik mijn nieuwe camera gekregen, het is een Canon PowerShot SX220 HS en ik heb er super blij mee!
Maakt hele mooie scherpe foto's, helaas heb ik nog geen tijd om foto's van de paarden te maken.
Maar ik heb al wel foto's van mijn kat en wilde ze aan jullie laten zien om te kijken wat jullie ervan vinden :D

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding

Groetjes,
Kingbilly

Nightingale

Re: [FOTO] Smeagol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:11

Ik heb er niet echt verstand van hoor, maar vind de achtergrond op de eerste foto wat afleidend...

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:37

Als eerste , prachtige kat <3 Vind de foto's eerlijk gezegt niet zo veel aan, meer leuke kiekjes :)
Vind de achtergrond ook storen

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:59

vind dit eigenlijk typische HTK foto's ...

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:27

Ik zou de tweede foto heel mooi vinden als je hem krapper uitsneed en door photoshop heen haalde (ik maak zo wel even een voorbeeld van wat ik bedoel). De rest vind ik wat minder. De eerste foto heeft hij z'n bekkie open, wat er storend is. Ook de achtergrond leid heel erg af. Foto's 3 & 4 vind ik niet mooi, de kat heeft zijn ogen dicht en de hoek waarin de foto's genomen zijn vind ik niks. Persoonlijk vind ik het mooi als de kat ergens op gefocust is, dat geeft de foto een bepaalde 'spanning.' Neem voldoende afstand, zoom in op z'n kop en je krijgt een mooie wazige achtergrond. Hierdoor word onze aandacht naar de kat verplaatst.