Ik zou niet met de manen beginnen, omdat dat de bovenste laag is zeg maar, nu is het heel moeilijk om bijvoorbeeld de haren van de huid onder de voorpluk te tekenen.
Die heeft een mod toegevoegd voor je De manen vind ik op dit moment erg nep overkomen. Verder vind ik de tip om de voorpluk later te doen wel een hele goede! Succes
Ik vind het oog een beetje dood kijken. Misschien een licht puntje in het oog ?
kapiteintje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-12 21:58
dankje haha ja weet ik ik zou de voorbeeldfoto even plaatsen dan is het makelijker denk ik alleen daar zit er ook geen leven in het oog namelijk haha
kapiteintje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-12 22:00
licorne
Geplaatst: 25-01-12 17:22
Zit wel degelijk leven in dat oog, linksboven is een lichtreflectie te zien en om op de tekening het oog er wat meer uit te laten komen kun je ervoor kiezen het contrast daarvan wat groter te maken. Ook onder de oogbol, dus op het onderste ooglid, ligt vaak nog een lichte glans als je goed kijkt. Maar je bent wel al flink vooruit gegaan! Een keer een oog waarin weinig detail lijkt te zitten uitvergroot op je scherm zetten en dat natekenen kan inzicht geven in hoe met misschien op het eerste zicht moeilijk waarneembare details TOCH leven erin te krijgen. Echt héél goed kijken naar de licht-donkerverschillen!