Ideeën gezocht voor CKV opdracht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

hamsterfan

Ideeën gezocht voor CKV opdracht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 16:30

Hallo allemaal :).
Voor CKV (Culturele kunstzinnige vorming) moeten we een fotografie opdracht doen. Dit moest tijdens de les, maar aangezien ik er die les niet was mag ik hem thuis doen. Je moet een foto maken en bij die foto moet je verschillende verhalen kunnen bedenken. Ik heb een zusje van 5 of mezelf die ik voor die foto kan gebruiken, maar ik heb 0,0 ideeën dus ik vroeg me af of iemand hier me misschien kon helpen :).

Mvg,
Sylvana.

Anoniem

Re: Ideeën gezocht voor CKV opdracht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:34

Hw topic..

Maarrr omdat ik zelf een ongelofelijke schijthekel aan dat vak had:
Sleur zusje mee naar een meertje in de buurt, laat zusje naar het meer kijken zittend/staand/ondersteboven(verzin iets leuks) en maak dan een foto van achter haar, met uitzicht op het meer. Maak de foto zwart/wit. Omdat je haar gezichtsuitdrukking niet meer ziet en de foto ook niet kleurvol of grauw is kan je er verschillende emoties aan hangen. Denk bijv aan een uitzichtloze situatie, net slecht nieuws, uitkijkend naar de zomer(verzin weer iets leuks)

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:35

In je onderschrift staat dat je een grote passie hebt voor fotograferen, het lijkt me dan dat je ook creatief genoeg bent om zelf met ideeën te komen. Dus even doorzetten dan :) En eventueel voor inspiratie een beetje googelen. Doel van CKV lijkt mij nl dat je zélf creatief gaat kijken en niet dat je anderen een idee voor jou laat bedenken. En huiswerktopics mogen niet hier op bokt volgens mij

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:37

Huiswerktopics zijn niet toegestaan.
Daarom hier een slotje.