[TEK]tussendoortje op stukje afval ;-)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

licorne

[TEK]tussendoortje op stukje afval ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 11:59

Ik had tekeningen in passe-partouts laten snijden. Toen ik vroeg wat ze met het uitgesneden middenstuk papier deden mocht ik het erbij hebben. Mooi stuk dik, grof, zwart kartonachtig spul, iets groter dan A4. Hmmm. Moet ik in een verloren uurtje toch wat leuks mee kunnen doen :)* . Dus gisteravond tijdens een HELE slechte kerstfilm mijn stapeltje hele foute metallicgekleurde kinderpotloden van de 1euroshop uit de kast getrokken. Kwam nog best wat geinigs uit, zo voor een tussendoortje op schoot tijdens een film :D

Afbeelding

Normaal werk ik veel gedetailleerder dus dit was 'ns leuk uitleven met gewoon een beetje in de rondte krassen :P
Hij moet wel iets evenwichtiger afgewerkt, dat zie ik eigenlijk pas nu ik de foto zie, maar wat vinden jullie? Waar wel en waar niks meer aan doen?

Enne, jeej, ik heb nog zo'n vel (het waren 2 passe-partouts), op naar de volgende slechte film {:)

jUstkiimmiej

Re: [TEK]tussendoortje op stukje afval ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:04

Haha dit kan ik niet eens als ik geconcentreerd aan het tekenen ben :')
Ik vind hen erg gaaf, heb hier verder geen verstand van

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 12:49

Aangezien het pleurweer is heb ik toch niks beters te doen.
Zoek de verschillen :D

Afbeelding

Ik werk denk ik alleen nog het randje boven de hoorn dat ik natuurlijk nu pas zie nog bij, en dan vind ik 'm wel af denk ik :j

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:18

Eenhoorns! =:) Leuk tussendoortje dit, weer een heel andere stijl dan je fijne portretten. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:19

Ik heb die slechte kerstfilm ook gekeken denk ik, helaas gracht het bij mij geen creatieve uitspatting! Whaha
Maar jee, wat mooi... op een stukje afval noem je dat dan nog! ik zou willen dat ik zo een mooi stukje afval zou hebben! haha

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 17:54

Haha Alou, de zenders zijn komende weken nog vergeeeeeeeeven van goede, minder goede en heel slechte kerstfilms, wie weet is er voor jou eentje die de crea-ader open zet :P
En ja, zonde om weg te gooien die stukken karton toch? Ik heb er NOG zo eentje, en vanavond twee afleveringen NCIS (dat kan ik meestal ook wel met 'n half oog volgen O:) ), dus misschien morgen deel 2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:34

Helaas wel ja tis alleemaal weer net niks op tv de laatste tijd! haha
Mocht je een keer een model voor een stukje afval nodig hebben [***] voelt zich vereerd als ze op een stukje karton komt ooit.

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 07:42

Whahahaha, afval is geld waard, ik heb er nog een koper voor gevonden ook _O- Symbolisch bedragje dat ik aan Serious Request ga geven +:)+