[FOTO] k-fotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

leey

[FOTO] k-fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 13:28

Hoii

hier mijn nieuwe foto `s die ik laast heb gemaakt ^^

1. Afbeelding 2. Afbeelding

3. Afbeelding 4. Afbeelding

deze plaats ik even 1 van om dat ik voor het eerst soon foto heb gemaakt en ik zelf vind hem best wel mooi geworden

maar meschien kijk ik er anders tegen aan dan jullie op mijn site staan meer foto `s van haar

http://www.k-fotografie.nl

5. Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 08-12-11 07:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

NatassJa

Re: k-fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:00

Ik vind foto 3 heel gaaf, leuke uitdrukking heeft ze daar. De rest doet me niet zoveel.
Wel vind ik het zonde van de sokken. Had daar liever blote benen gezien denk ik. De sokken leiden te veel af naar mijn idee.

leey

Re: [FOTO] k-fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 18:43

dankje wel =)

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:30

Hee kim! Had je foto's al gezien, vind ze erg mooi geworden! :)

Eigenlijk heb ik geen commentaar, haha.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:37

Aah mooi Kimberly!
Er zit echt heel veel verbetering in!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 17:28

mooie portretten zeg! ik herken het meisje, zie dat je uit groningen komt, volgens mij staat zij telkens op de foto bij subsonic.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 10:51

Ik vind je ideeën erg gaaf, maar ik stoor me nog aan een aantal kleinigheden :)

Foto 1: foto 1 vind ik geweldig door de zachtheid die erin zit. De zachte kleuren, de iets afwachtende pose van het model, maar dan wel weer een sterke blik :j Ik vind het jammer dat je een stukje van haar hoofd mist
Bij het zien van deze foto vraag ik me meteen af hoe de rest van de jurk eruit zal zien en ik stel me daar een heel mooie, sprookjesachtige jurk bij voor....

Foto 2: wat dan bij foto 2 een beetje op een teleurstelling uitloopt :+ De jurk is heel anders dan verwacht, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak, dus daar kun je niet zo heel veel mee.
Waar je wel wat mee kunt, is de pose van het model. Ik vind dat haar rechterbeen erg dik/groot lijkt in verhouding met de rest van haar lijf en ik denk dat dat komt omdat het naar voren is geplaatst.

Foto 3: Bij deze foto vind ik het heel jammer dat je de kniekous hebt gebruikt. De bloes is van zichzelf al druk, dus dat heeft verder niet veel meer nodig, en vooral geen ander ruitjes patrooon :)

Foto 4: Vind ik een sterk portret, ik stoor me er hier niet aan dat er een stukje hoofd mist :n het maakt je compositie juist wel spannend!
Wel had ik haar hoofd graag iets meer achterover gezien, nu lijkt haar voorhoofd wat uit verhouding

Foto 5: Ik vind hem geslaagd :j

Ik hoop dat ik niet te negatief over kom, want zo bedoel ik het totaal niet :n Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt, succes!

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 19:47

aaw dank jullie wel ^^ nicole & Froukjee :D & de rest natuurlijk ook

@ set_elkol ja dat kan kloppen ^^
@ corellie nee hoor totaal niet negatief ^^ die sokken had ik idd beter niet kunnen doen ^^ bedankt voor de rest van je Tips ^^ ja dat been lijkt idd best wel beetjeh dikker ahad ik nog niet naar gekeeken ^^