[VER]The Miami Bitch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

vezzie

[VER]The Miami Bitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 13:12

Afbeelding

The Miami Bitch

Seks, drugs, alcohol, sigaretten, one night stands, kortom het leven van Destiny Coopers. De zestienjarige Destiny woont in Miami en ze is het mooiste meisje dat daar te vinden is, dat weet ze ook. Elke jongen wilt haar, en ze heeft het bijna met elke jongen al gedaan. De meeste jongens die het dan met haar gedaan hebben ziet ze niet meer staan. Vele meisjes zijn jaloers. Ze zit ook aan de drugs en alcohol maar ja dat hoort er bij. Over haar ouders wil ze niets kwijt en ze is altijd op stap, school interreseerd haar ook niet. Mode interesseerd haar wel en ze is dan ook de kenner. Ze word wel eens the Miami Bitch genoemd maar waarom haat ze haar ouders? En wat gebeurt er verder?

Hoofdstuk 1

''Lima!'', schreeuwde ik door de straten van Miami.
''Destiny? OMG je bent het echt Destiny!'', schreeuwde ze terug.
Iedereen keek ons wat raar aan maar so what?
''Hi, Destiny'', riepen wat meiden die voorbij gingen.
''Hi, meiden.'', zei ik, gunde ze en glimlach en wendde me terug naar Lima die me knuffelde.
''Ik ben zo blij dat ik je eindelijk nog eens zie.'', lachte ze.
''Ik ook, maar het is van gisteren geleden.'', grinnikte ik.
''So?'', lachte ze.
Ik lachte ook even en nam toen mijn iphone uit mijn zak omdat hij trilde.
''Hello beauty, zin om deze avond iets te doen'', stond er geschreven.
''Billy, vraagt of we deze avond iets gaan doen?'', zei ik.
''Euhm, ik heb wel zin om naar het strandfeest te gaan eigenlijk?'', gaf Lima toe.
''Ik eerlijk gezegd niet, al hoewel....'', ik gebaarde naar een jongen die op het strand liep. We stonden namelijk op de dijk dus we hadden goed zicht op de mensen op het strand.
''James, komt vanavond ook.'', ging ik verder met een grijns.
''Man, ga je hem vanavond binnen doen?''
''Deuh wat is dat nu voor een vraag? Ik wil het wel eens met hem gedaan hebben hoor, hij is zo wat de mooiste in Miami.''
''Dat gaat Billy niet leuk vinden.'', stammelde ze.
''Billy, begrijpt gewoon niet dat ik enkel one night stands wil geen vaste relatie. Trouwens ik hoop dat hij mijn pillen brengt.''
''Vraag het hem.'', antwoordde ze.
Ik deed wat ze zei. Lima was mijn beste vriendin zeg maar. We rookten beide, dronken beide, namen beide drugs en hielden van one night stands hoewel Lima al een paar vaste relatie's gehad had.
''Kom je deze avond niet naar het strandfeest? Ik heb trouwens dringend nieuwe pillen nodig de mijne zijn bijna op en breng wat wiet mee.'', smste ik hem.
''Maakt mijn liefje nu al geen tijd meer voor me? Oke ik kom straks naar het strandfeest en breng wat wit en pillen mee.''
Ik las het en draaide met mijn ogen. De Eikel.
Lima merkte dat ik geïrriteerd was.
''Wat is er?''
''Billy noemt me, zijn liefje. De eikel! Wie wil nu zijn liefje zijn? Hij is enkel goed genoeg om gratis pillen te krijgen.'', gniffelde ik.
''Je bent soms zo gemeen.'', grijnsde ze.
''Wees blij, zo krijg jij ook gratis pillen.'', knipoogde ik.
We lachte en liepen naar een nachtwinkel. Ik haalde mijn valse pas boven waarop stond dat ik 22 jaar was. De man stelde zich geen vragen en we kwamen met een fles vodka, een fles mojito en een fles bacardi buiten. Meteen zette we de flessen aan onze mond en dronken.
''Ook een sigaretje?'', vroeg ik aan Lima.
Ze knikte en nam mijn sigaret aan. Ik snakte naar een sigaret en stak deze dan ook meteen in mijn mond.

Half bezopen kwamen we op het strandfeest aan en natuurlijk kregen we meteen veel bewondering van de jongens.
''Destiny!'', riep Billy.
Ik draaide met mijn ogen, daar het je hem weer de eikel, besefte hij nu echt niet dat hij enkel goed genoeg was voor gratis pillen? Maar goed eigenlijk dat hij het niet besefte.
''Daar heb je ze!'', zei Melanie, die zo jaloers was op me.
''Wat? Iets op tegen bitch? Ik zou je mond maar houden, want als je nog een jongen wilt hebben.... Want iedereen weet dat ze niet echt voor je uiterlijk vallen he liefje, ze vallen enkel voor je grote borsten.'', grijnsde ik breed.
Er klonk een oe geluid van het publiek. Het gelach werd ook luider en Melanie liep kwaad weg.
''Liefje, vergeet je hoopje jaloezie niet he.'', riep ik haar nog na.
Gniffelend liepen Lima en ik recht naar James toe.
Mijn zwarte haren waren opgestoken, zo waren ze mooi vond ik zelf. Ik had van die mooie oorbellen aan waar iedereen altijd jaloers op was. Mijn zwarte Rayban had ik aan en mijn paarse kleedje kwam niet onder mijn kont. Ik had geen legging aan en natuurlijk was dat hetgene wat de jongens interessant vonden. Lima had wat dezelfde stijl als mij enkel was ze meer wat rockachtig. Het strand was mooi versiert. Tentjes waar kleine barren stonden met cocktails, en dan leuke slingers, een dansfloer, ... Echt mooi. James had me gezien, hij was blond. Hij had een strak lichaam, een echte surfer. Zijn ogen paste bij zijn haarkleur en hij had stijl. Een licht blauwe hemdje fleurde hem.
''Hoi Lady's.'', zei hij.
''Hi, James.'', zeiden we in koor.
''Willen jullie iets drinken?''
''Doe mij maar een Martini.'', zei ik.
''Mij ook.'', voegde Lima er aan toe.
''Komt in orde.'', zei hij terwijl hij knipoogde naar mij.
Niet veel later stonden er al veel jongens bij ons, en eentje ging zijn beentje te buiten omdat hij ook al wat gedronken had. Hij kwam aan mijn kont en dan aan mijn borsten en dat ging er over. James kwam gelukkig op tijd terug en ving mijn blik op.
''Rot op man! Deze dame is hier met mij vanavond.'', schreeuwde hij naar de jongen.
De jongen met zwarte haren liep kwaad weg.
''Oh ja, vergeet niet dat meisjes afkicken op perverten.'', riep ik hem weer na.
We lachten allemaal.
''Jij met je opmerkingen altijd.'', lachte James.
''Wat? Vind je ze niet fijn?''
''Jawel, natuurlijk.''
''He Destiny!'', werd er geroepen.
Ik draaide me om en keek recht in het bleke gezicht van Billy.
''Heb je ze bij je?''
Hij knikte en overhandigde me een zakje.
''Thanks, Billy. Ik ben nu wel even bezig.'', grijnsde ik en wendde me weer naar James.
''Zal het gaan ja?'', protesteerde Billy.
''Heb je een probleem of zo?'', kwam James tussen beide.
''Ik? Nee.'', stammelde Billy, die angst had voor James.
Billy zuchtte en liep weg.
''Zo, die deed bijna in zijn broek.'', fluisterde ik in James oor.
Hij lachte zacht.
''Dat hemdje staat je goed.'', fluisterde ik weer in zijn oor.
''Dank je. Heb ik je al gezegd hoe mooi je bent?'', fluisterde hij terug.
''Nee, nog niet.'', grijnsde ik zacht.
''Je bent de mooiste griet, die hier in Miami te vinden is.'', zei hij zacht.
''Dank je.''
''Mag ik je nummer?'', vroeg hij.
''Natuurlijk. 0496523589. En het jouwe.''
''0456932871''
Niet veel later waren we aan het zoenen. Het zoenen werd heftiger en hij nam we naar een plekje wat verder van het strandfeest.
Zoenend en giechelend liepen we naar een hutje waar de surfplanken stonden. James gaf hier les.
''Nu mag je die gespierde buik van jou nog eens laten tonen.'', zei ik terwijl ik hem zoende.
We waren wel wat dronken en ik had wat pillen geslikt, xtc, dan kon ik me beter uitleven en genoot ik meer van de seks. Hij trok mijn kleedje uit en ik trok zijn hemdje uit. Zijn broek ging open en zijn handen rustte zacht knedend op mijn borsten. Zacht en voorzichtig deed hij mijn bh open. Onze onderbroeken vlogen uit en niet veel later hadden we een standje aangenomen. Ik kreunde zacht en hij hijgde

Ik werd wakker en mijn ontblote lichaam ruste op dat van James. Een glimlacht sierde mijn gezicht. Nog een keer keek ik naar dat knappe lichaam. Haastig kleedde ik me aan en liep naar buiten. Mijn brein liet me in de steek. Ik twijfelde of ik naar huis zou gaan want daar zouden ze me niet graag zien komen, dat wist ik nu al. Ik besloot naar Lima te gaan. Toen ik een steentje vond gooide ik dat tegen haar raam en ze opende het.
''Jij hier? Kom naar boven.'', grijnsde ze en liet de trapladder naar beneden vallen. Gehaast klom ik naar boven, langs de witte muren van het mooie huis.
''Hoe was het gisteren?'', fluisterde ze.
''Fantastisch, de beste one night stand ever.''
''Hoor ik daar wat kriebbeltjes.''
Ik duwde haar op haar mooie hemel bed. De kamer was reusachtig. In het midden stond een mooi hemelbed, dan had je een bureautje waarop haar schoolboeken laggen, van het vorige schooljaar, want het was nu vakantie en dan had je haar reusachtig kleerkast.
''Ik weet niet hij is wel mijn type.'', gaf ik toe.
''Destiny is verliefd.'', plaagde ze me.
''En jij dan?'', veranderde ik van onderwerp.
''Tja, niet zoveel gisteren, ik heb wat geblowd met Billy en zijn vrienden maar er waren er geen knappe.''
''Ik had wat xtc genomen, dan heb ik meer uithoudingsvermogen.''
We lachten.
''Gaan we vandaag naar het strand?'', vroeg Lima na ons gegiechel.
Ik knikte en stak een sigaret op.
''Wowooohoooh, niet roken in mijn kamer, mijn ouders vermoorden me en het brandalarm gaat af.''
''Ik rook wel buiten aan het raam.'', was mijn antwoord.
''Ook een trekje? Het is een jointje?'', vroeg ik dan.
Lima schudde haar hoofd, als ze hier was, was ze zo een 'braaf meisje'.
''Naar het strand, lijkt me leuk, dan kan ik James nog eens zien.'', grijnsde ik.
Ze porde me.
''Je vindt hem leuk he?''
''Misschien, misschien ook niet.'', glimlachte ik.
''Ja, dus!''
''Gaan we straks naar mijn huis, mijn bikini halen enz, dan kan ik mijn haar nog even doen, en liefst zo vroeg mogelijk, het is nu zes uur dan zijn we daar tegen iets na half en tegen zeven staan mijn ouders op en eten ze. Dus heb ik ongeveer een drie kwartier voor ze naar de badkamer komen. Dan zijn we weg.'', zei ik en grijnsde bij het laatste.
Lima wist niet waarom maar ze wist wel dat ik het echt niet kon vinden met mijn ouders. Waarom wist eigenlijk niemand, niet mijn grote broer, niet mijn kleine broer enkel mijn ouders en die dachten dat ze er zelf geen schuld aanhadden.
''Oké, ik neem mijn spullen even, dan maak ik me wel op bij jou thuis.''

Lima en ik fietste met haar fiets tot bij mijn huis, zij fietste ik zat achter op. We maakten best veel lawaai maar ja dat waren de mensen van ons gewoon. Ik was de rebel van de stad. The Miami Bitch zoals ze me vaak ook noemde, maar toch dwong ik respect af. Tja, that's me Destiny Coopers. Niet veel later stonden we bij mijn huis en klommen we via de gootpijp naar boven. Ik stond als eerste in mijn kamer, mijn raam stond altijd op een kiertje, zodat ik binnen kon. Stil nam ik wat kledij uit mijn kast, ik koos voor een shortje en een topje, mijn zonnebril en dan mijn oorbellen. Eerst deed ik mijn bikini aan en dan mijn kleren, mijn zonnerbril schoof ik op mijn neus en mijn oorbellen deed ik aan. Ik zag dat toen ik terug in mijn kamer kwam Lima ook omgekleed was. Samen deden we ons haar en de make up en deden onze schoenen aan, ik nam mijn teenslippers mee en deed mijn nikes aan, dat was een hele beslissing de welke aangezien ik een hele kast vol had. Ik had zelfs een paar, paren met mijn naam op. In mijn blauwe adidas tas stopte ik mijn teenslippers, wat make- up een handdoek, mijn portefeuil,...
Eindelijk klaar gingen we weer langs de buis naar beneden en voorzichtig nam ik mijn fiets uit de garage. We vertrokken richting de ontbijtbar waar we ontbeten en gingen daarna naar de stad wat rondhangen en na ons middagmaal gingen we naar het strand. James had veel gestuurd en ik had gezegd dat we hem straks kwamen bezoeken. Ergens diep van binnen voelde ik wel kriebels. Paraderend liepen we richting een plekje dicht bij de surflessen waar James les gaf, hij had verteld dat hij pas na drie vrij was dus moesten we wachten en we hadden besloten om te zonnen.

Na een tijdje had ik dorst gekregen en ik had aan Lima gevraagd wat ze dronk. We besloten dat zij bij de handdoeken enzo zou blijven en dat ik naar het tentje wat verder op zou gaan. Ik had nu enkel mijn bikini aan en mijn slippertjes en natuurlijk mijn zonnebril. De barman keek me grijnzend aan.
''Twee cocktails? Passoa en Pisang?'', grijnsde hij omdat hij wist dat we altijd hetzelfde dronken.
Ik knikte en hij maakte de cocktails klaar. Met mijn geld betaalde ik de cocktails en wat haastig en half drinkend aan mijn passoa liep ik terug naar Lima. Het was eigenlijk best nog wel ver. Plots lette ik niet op en voelde iemand tegen mij lopen en alle ijsjes dat deze persoon vast had werden over mij gegooit, door de botsing. Gelukkig kon ik de drank nog net vast houden.
''Kijk uit waar je loopt flikker.'', kwam ik op voor mezelf.
''Sorry, het was niet mijn bedoeling...''
De jongen met zijn bruine ogen keek me met grote ogen aan. De jongen wou het ijs van me af doen. Maar natuurlijk hielp dat niet. James zag het en kwam naar me toegelopen.
''Kon je niet beter uitkijken? Blijf met je poten van haar af.'', viel hij uit.
Ik grijnsde breed naar de jongen.
''Is dat je vriendje?'', vroeg hij.
James knikte, ik grijnsde enkel.
''Sorry, nogmaals, maar het was echt niet mijn bedoeling om het ijs op je te morsen, nu kan ik er nieuwe gaan halen.''
De jongen die er naast stond had ook bruin haar en kon het niet houden van het lachen.
''Jammer voor jou, ooh ja en voor ik het vergeet, hier neem dit maar.'', zei ik en goot de cocktail over zijn hoofd.
De jongen die me bekend voorkwam, maar die ik niet meteen herkende omdat hij zijn zonnebril snel weer had aangedaan, was verstomd en zijn vriend deed het bijna in zijn broek.
''Oe boy, maak kennis met the miami bitch.'', grijnsde een voorbijgaande griet.
De jongen keek me nog steeds verbaasd aan en om hem nog wat extra te pesten, kustte ik James vol op de mond. James genoot en de jongen keek weg. Paraderend en hand in hand liep ik met James weg.

Justin's POV

Lachend en pratend kwamen Ryan en ik terug met elks drie ijsjes in onze handen. Ik liep wat met mijn hoofd naar beneden zodat ik niet herkend zou worden. En voor ik het wist liep ik tegen een meisje aan en al het ijs belandde op haar bruine huid. Ze was mooi, super mooi zelfs, toen ik haar verbaasd aan keek.
''Kijk uit waar je loopt flikker.'', zei ze op een harde toon.
Een meid die zich niet liet doen daar hield ik wel van.
''Sorry, het was niet mijn bedoeling...'', stammelde ik wat ongemakkelijk.
Ik zette mijn zonnebril af, eerlijk gezegd wat in de hoop dat ze me zou herkennen en dat ze het me zou vergeven. Maar ze reageerde er niet op. Zou ze me niet kennen? Ryan lag plat van het lachen. Onhandig wou ik het ijs van haar af doen maar, het hielp niets. Plots verscheen er een mislukte beachboy voor me.
''Kon je niet beter uitkijken? Blijf met je poten van haar af.'', viel hij uit.
Man, ik haatte hem nu al en ik kende hem nog niet eens. Vast haar vriendje, wat wil je, zo een mooi meisje dat geen vriendje heeft, is toch onmogelijk?
''Is dat je vriendje?'', vroeg ik dan maar en zette mijn zonnebril meteen weer op toen ik een bende meisjes zag aan komen.
De jongen knikte maar het meisje stond daar maar wat te grijnsen.
''Sorry, nogmaals, maar het was echt niet mijn bedoeling om het ijs op je te morsen, nu kan ik er nieuwe gaan halen.'', zei ik.
''Jammer voor jou, ooh ja en voor ik het vergeet, hier neem dit maar.'', katte ze.
Wow, een meid met pit. De cocktail sijpelde over heel mijn lichaam en mijn haar was naar de knoppen. Ach ja, dat meisje haar bikini was vuil, dus we stonden kit, hoewel ik vond dat ze dat niet had moeten doen. Een steek ging door mijn hart toen ze de mislukte beachboy nog eens zoende ook. Wat had hij meer dan ik, dacht ik bij mezelf. Plots liep ze hand in hand met hem weg. Ik stond daar met mijn mond open, klaar om nog iets te zeggen maar ik kon het niet.

I was on the beach yeah
I was on vacation
I was doing nothing
I was just sittin' patient
Then you walked by
You caught my eye
I said ''who's this girl, she's lookin super fly''

Ik gaf Ryan een duw wanneer hij nog steeds lachte.
''Dat was niet grappig, dude!'', kafferde ik.
''Nee? Phaha ik dacht van wel.'', lachte hij verder.
Ik zuchte zacht. Haar gelaat verdween maar niet van mijn netvlies. Wat was ze mooi, een zucht verliet weer mijn mond. Ach, zet haar uit je hoofd. Ryan stopte plots met lachen als hij merkte dat ik met mijn gedachten van de aardbol verdwenen was.
''Aarde aan Justin? Gaan we nieuwe halen?'', vroeg hij.
Ik knikte nog steeds verdiept in mijn gedachten.
''Hello? Komt er nog wat van?''
''Sorry, ik was met mijn gedachten ergens anders.''
''Dat had ik ook wel gemerkt. Laat me raden, je vond die griet mooi?''
Ik bloosde.
''Over duidelijk dus.''
''Volgens mij herkende ze me niet eens?''
''Dat denk ik ook. Dat hoop ik toch voor jou, je hebt wel goede smaak.''
''Wat had je nou gedacht? Caitlin is toch ook mooi.''
''Dat is je ex man.''
''En dat wil zeggen dat ik goede smaak heb, he idioot. Ex of geen ex.''
''Het is al goed.''
''We komen haar hier wel nog tegen denk ik.''
''Hoop ik.''
We lachten beide en liepen met weer nieuwe ijsjes naar de rest.
''Hi, jongens.'', zeiden we in koor.
''Wat is er met jou gebeurd?'', vroeg Caitlin, mijn ex.
''Laat ons zeggen, dat onze vriend hier een klein ongelukje heeft voor gehad.'', lachte Ryan.
Iedereen lachte, behalve ik. Mijn gedachten waren bij haar. Ik wist niet eens haar naam.
''Ja, dat ene meisje ook ze stond vol met vlekken en er werden allerlei dingen over haar en haar vriendje gezegd.'', antwoordde Jennifer.
''Wat voor een dingen dan?'', vroeg ik verontwaardigd.
''Ze zou een slet zijn. Dit zou na alle one night stands dat ze gehad heeft, haar eerste 'vriendje zijn. Ze zou het met elke jongen van Miami al gedaan hebben, vandaar haar naam: 'The Miami Bitch.'''
Ryan begon hard te lachen. Iedereen keek hem raar aan zelfs ik. Met mijn ogen deed ik teken dat hij moest zwijgen. Hij stopte met lachen en gelukkig begreep hij mijn teken.
''Ach ja, roddels. Dat is daarom nog niet de waarheid he? Ze roddelen toch ook over mij?'', verdedigde ik haar.
''Ja, dat is iets anders, volgens mij is dit waar.'', antwoordde Caitlin.
Ik wist dat ze gelijk had, maar ik kon het maar moeilijk geloven. Misschien moest ik haar gewoon vergeten. Zo een meisje was niets voor mij en bovendien nog eens slecht voor mijn naam.
''Ergens heeft hij wel gelijk.'', zei Jennifer plots.
Ik keek haar raar aan. Dat deed trouwens iedereen, zelfs Chaz.
''Tja, het kunnen roddels zijn en trouwens misschien heeft die meid wel haar reden dat ze enkel van one night stands houdt? Maar die worden dan weer niet verteld. Ze knipoogde ook naar Chaz, en het is aan de jongen wat ze doet niet toe te laten of te verdringen.'', zei ze.
Chaz werd rood.
''Dude, je hebt toch niet gereageerd?'', vroeg ik hem plagend.
''Tja, dat deed hij jammer genoeg wel, maar niet op een verkeerde manier.'', antwoordde Jennifer in zijn plaats.
Misschien had Jennifer wel gelijk, wie weet waarom ze enkel van one night stands hield? Ze had misschien wel een hele goede reden? En eigenlijk had ze ook gelijk dat de jongen, als hij haar niet wou dan toch, haar moest stoppen. Het probleem was wie wou haar nou niet?

Jojoju

Re: [VER]The Miami Bitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:09

ik vind het een nogal ordinair verhaal.. leest ook niet lekker weg. Hopelijk kan ´the bitch´ dat imago nog van haar afschudden

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 16:18

wiebke schreef:
ik vind het een nogal ordinair verhaal.. leest ook niet lekker weg. Hopelijk kan ´the bitch´ dat imago nog van haar afschudden

Dat kan ze :) als ze wil maar wat bedoel je met ordinair?

xMarieke

Re: [VER]The Miami Bitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:45

Op UK mag je 1 topic per week openen. Omdat je vandaag al dit topic hebt geopend, plaats ik hier een slotje. Op 12 december mag je weer een topic openen :)