[VER]A perfect life?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

vezzie

[VER]A perfect life?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 11:35

Afbeelding

One life
A Perfect life
That's how they called it
But they don't know how it really is
One girl, two boys, three bitches and one game

Avril, is het populairste, mooiste, slimste, sportiefste ,... van heel de Midway High school in Miami. Kortom ze is perfect en dat beeld laat ze overkomen door de captain te zijn van het cheerleader team van Midway High school. Chace is een jaar ouder dan Avril, hij is zeventien, en ook hij is perfect, de knapste, populairste, slimste en vooral sportiefste jongen van Midway High school. Hij is dan ook het vriendje van Avril. Chace is de captain van het basketballteam van Midway High school. Zijn beste vriend Cooper is minder mooi maar nog steeds populair. Dakota de beste vriendin van Avril is ook heel populair en Mary ook. Ze vormen samen het populairste klikje van heel de school en iedereen kijkt naar hun op. Hoewel veel mensen zouden zeggen dat ze Avril haaten zijn er weinig mensen dat het doen omdat ze ook heel vriendelijk kan zijn tenzij je haar iets misdaan hebt. Chace daar in tegen is aggressief en houdt er van om mensen te pesten. Dakota en Mary-Kate zijn smoor op Chace, maar hun beste vriendin is er al mee dus koesteren ze hun gevoelens, maar gaat het nog lang duren? Lees hier het droevige verhaal van Avril die veel meemaakt maar desondanks alles ze toch een taaie en sterke meid is geworden.

Hoofdstuk 1

Avril's POV
Tuuuuuuuuuuuuuuut Tuuuuuuuuuuuuuuuut, fiets daar ging de toeter van Chace Ferrari, hij kwam me al op halen en ik was nog niet klaar. Snel nam ik mijn tas en nam ik mijn make-up.
"Mam, ik ben weg. Bye.", riep ik door de kast van de villa.
Mijn vader was een drukke bussines man en mijn moeder was zo iemand die altijd kleren nodig had en voor de rest met haar vriendinnen bezig was. Maar hoewel men zou denken dat ze enkel achter het geld van mijn vader zat, was dit niet zo, ze hield van mijn vader.
Haastig paradeerde ik in uniform naar de auto van Chace.
"Hoi liefje.", zei hij terwijl ik de deur open deed.
"Hi, honey!"
Ik nam met mijn handen zijn gezicht vast en kuste hem, mijn tong tikte tegen zijn lippen en gretig opende hij zijn mond. We zaten daar zeker vijf minuten.
Na onze kus vertrok hij en ik schimkte me in de auto. Want alles moet perfect zijn. Zijn hand lag op mijn knie en soms ging hij met zijn hand omhoog. Ja deuh wat dacht je dat ik nog maagd was? Ik dacht het niet!
Chace parkeerde de auto op de parking en we liepen hand in hand naar het gebouw terwijl vele mensen ons aanstaarde. Er werd plaats gemaakt voor ons. Mijn hakken weerklonken en er werd gefluisterd. Boeien! Ik was het dus so laat ze maar roddelen.
"Hoi meiden.", zei ik toen we Rose voorbij liepen samen met nog wat andere meiden van ons team.
"Hoi.", zeiden ze terug en Chace en ik liepen verder.
Toen we bij de kastjes aan kwamen en ik mijn kastje opendeed, kwamen Dakota en Marie er aan. We gaven elkaar een wangkus.
"Nieuwe schoenen?", vroeg Mary
Ik knikte.
"Waar is Cooper?", vroeg Chace.
"Hij probeert daar ginds wat meiden te versieren.", zei Dakota spottend.
Chace rolde met zijn ogen en ik drukte een kusje op zijn mond.
"Chace, heb jij geleerd voor Aardrijkskunde?", vroeg Dakota die met hem in de klas zat. Ik en Mary zaten een jaar lager.
"Nope, dude wat denk je wel? Ik heb daar geen tijd voor.", zei hij.
Dakota liep rood aan, argh soms haatte ik haar ze was zo aanstellerig.
"Baby, heb je vanavond training?", vroeg ik aan Chace.
Hij knikte.
"Wanneer?"
"Zeven uur."
"Mm ik heb samen met de meiden om vier dan kom ik wel kijken. Kom je me halen thuis?"
Hij knikte. De bel ging en geirriteerd gaf ik Chace een laatste zoen en liep verder met Mary naar het lokaal R56B. Wiskunde hadden we nu.
Niet enkel Dakota, Mary, Chace, Cooper en ik waren populair eigenlijk waren wij een grote klik met alle team leden van Chace's ploeg. Chace teamgenoten waren best wel mooi en grappig meestal stonden we met een hele groep en stonden enkel Chace, Cooper en ik erbij en soms Mary en Dakota. De meinden van het cheerleadersteam stonden er soms bij, sommige vaker dan andere omdat zij met een basketer waren.

Argh eindelijk gaat de bel. Geeuwend verlaat ik samen met Marie het klaslokaal.
"Ga al maar naar de kleedkamers, en zeg dat iedereen zijn pompons mee moet brengen. Ik kom."
Haastig liep ik richtings Chace kastje, die al op me stond te wachten.
"Hi, liefje.", zei hij.
Zijn armen plaatste hij rond mijn middel en zijn handen voelde ik op mijn kont. Ik drukte een kus op zijn lippen. De ogen van vele mensen brandden in mijn rug, maar so! Nog nooit iemand zien kussen dacht ik bij mezelf.
"Ik moet gaan! Je komt me halen he!"
Hij knikte. "Hoe geraak je thuis?", vroeg hij bezorgd.
"Mam, komt me wel halen. Euhm ik heb training tot vijf dus tegen half zeven ben ik klaar. Oké?"
"Zie je dan liefje, go my cheer captain.", zei hij nog en ik haastte me naar de kleedkamers.
"Hoi, meiden. Zijn jullie klaar?"
Iedereen knikte.
"Avril, heb je de muziek bij? Voor de competitie?"
Ik schudde mijn hoofd.
"Eerst moet de choreo er in zitten voor de wedstrijden, het seizoen begint volgende week en we moeten ze op een goede manier kunnen aanmoedigen."
"Argh, weeral! Geef gewoon toe dat je het vergeten bent.", zei Dakota fars.
"Dakota, ik ben hier captain. Ik bepaal wat goed of slecht is en wat goed of slecht gaat en als je geen zin hebt ga dan maar naar huis ik hoef geen gedemotiveerde mensen in het team oke!", zei ik kordaat.
Ik haatte het als ze fars was tegen me. Ze had weer zo een bui, een bui waarin niemand iets goed deed, we waren het al gewoon. Ze kon zo lief zijn maar soms zo irritant. Zonder twijfels zag ik haar, haar boeltje nemen. Ik schudde met mijn hoofd. Waarom kon dat kind nu gewoon is niet normaal doen!
"Komaan girls, let's move!"

We liepen naar de zaal en ik vertelde hen voor de laatste keer hun positie's.

"Rosa, jij links vanachter. Melody rechts achter en Destiny midden achter naast Rosa. Taylor naast Destiny en Leslie naast Taylor en Melody. Dakota, zou normaal schuin voor Rosa dansen, Mary schuin voor Destiny, Polly schuin voor Taylor, Miley schuin voor Leslie en Mieke schuin voor Melody. Harmony jij danst samen met mij vooraan."

"Waarom mag zij vooraan?", hoorde ik de bekende stem zeggen.
Geërgerd draaide ik me om en zag Dakota staan.
"Ik heb haar nodig voor de radslag, de arabier en de flik flak."
"Oké, sorry liefje.", zei Dakota.
Ze nam plaats en ik glimlachte naar haar, wat was ze soms toch grappig.

"Oké, laten we beginnen. Iedereen kent de basis pasjes nog? 5-6-7-8
Links. Give me a ", zei ik.
"R", riep iedereen.
"Give me a", zei ik terwijl ik mijn linker arm naar links bracht en mijn rechter arm naar boven.
"E", riep weer iedereen.
"Give me a.", riep ik weer terwijl ik weer een danspas deed.
....
....
.....
.....
....
....
.....
....
...
...
....
"Red Lions, common boys! They are fast and they give a blast
"Goed getraint meiden.", zei ik.
Iedereen klapte in zijn handen als bedankenis voor de training.
"Was het goed?", vroeg Melody.
Ik knikte.
"Morgen nog een laatste training en de jongens kunnen trots op ons zijn.", glimlachte ik.
"Ik vind toch dat we ons wat meer op de competitie mogen concentreren.", zei Dakota.
"Dako, dat komt heus wel hoor, komaan, je hebt de beste cheer captain. Ik won driemaal deze prijs en al vier jaar op een rij winnen we met het team de prijs voor beste team.", grinnikte ik.
"Uhu, dat is waar. We zijn trots op jou.", glimlachte ze flauw.
"Vanavond wordt weer een geweldige avond.", zuchte ik.
"Hoezo?", vroeg Dakota.
"Chace komt me op halen voor de training en misschien doen we dan nog wel iets samen.", grijnsde ik.
Haar blik vertelde me genoeg. Ik wist dat ze jaloers was, maar wat maakte het uit. Chace had me vaak gezegd dat hij haar niet wilde, dat ik met hem was, en dat had hij ook tegen haar gezegd.
Haastig kleedde ik me om. Ik wou nog wat coreografie in elkaar steken voor de wedstrijd. Alles moest natuurlijk wel perfect zijn. Mijn kort rokje trok ik op de perfecte hoogte. Mijn topje zat perfect nu nog mijn haar. Perfect!
"Kom meiden, schiet wat op ik moet afsluiten.", kafferde ik.
Glimlachend en joelend liep iedereen naar huis. De school was leeg, dus iedereen moest wel naar huis. Heupschuddend liep ik samen met Mary en Dakota naar buiten en belde mijn moeder.
"Mam, kan je me komen halen?", zei ik door de telefoon.
Ik hoorde haar zuchten en ja zeggen en drukte dan op de rodetelefoon.
9 berichten stond er op mijn scherm. Ik keek naar de afzenders; Chace, Chace, Chace,....
Ik las ze allemaal elk berichtje was zo lief en natuurlijk stuurde ik terug. Plots reed er een zwarte porshe op de parking. Mijn moeder, ik zei Mary en en Dakota gedag en stapte in.

Dakota's POV

Lief zwaaide ik glimlachend Avril na. En daar is ze weg, de trut.
"Ik snap echt niet hoe zij cheer captain is geworden..", zuchte ik.
"Ze is best goed.", zei Mary terwijl ze haar nagels nacheckte.
"Pff, right."
Het was zo goed om mijn slechte humeur eindelijk te kunnen loslaten. Heel de dag had ik al op Avril willen schreeuwen. Het perfecte meisje.. Ik moet dat kreng van haar troon krijgen.
"Mary!", riep ik mijn vriendin wakker.
"Wat?! Straks bijt ik nog mijn vinger af.", ze deed haar vinger uit haar mond.
"Ooit gehoord van een nagelvijl? Jeez, je bijt je nagels.. Zo niet cool.", ik keek haar afkeurend aan.
"Uhh.."
Ik zuchte en schudde met mijn hoofd. Ik ben omringd door idioten, hier.
Ik wil mijn plaats terug. De plaats die voor mij bestemd was, de eerste dag dat ik hier op school kwam. Tot dat dat trutje het kwam stelen en nog mijn gast ook...

Chace POV
Ik ging languit op mijn bed liggen. Een zucht ontsnapte uit mijn mond. Ik had nu al zin in vanavond. Ze was zo mooi, zo lief, zo ge-.
Geïrriteerd keek ik naar mijn telefoon die, doordat hij afging, mijn gedachtes had onderbroken. Snel griste ik hem van mijn nachtkastje en keek wie me belde. Cooper. Hij belde echt altijd op het verkeerde moment. Eigenlijk wilde ik mijn mobiel zo de prullenbak in smijten, maar toch nam ik op.
'Hey Chace! Alles goed met je?'
Ik zuchtte weer. 'Wat moet je Cooper?'
Hij belde nooit om gewoon te vragen hoe het met je ging.
'Nou uhm eigenlijk wilde ik vragen of ik met je mee kon rijden naar school voor de training. Mijn uitlaat licht er af.'
Ik wist dat Cooper loog. Hij wilde gewoon geen benzine verbruiken. Hij reed altijd met iemand mee, maar hij was mijn vriend en dus stemde ik toe. Misschien had ik later nog wat aan hem.
Ik drukte hem weg en bedacht waar ik ook al weer mee bezig was. Meteen stoomde er een gevoel van geluk door mijn aderen, toen ik weer aan Avril dacht. Dat zij van mij was! Niemand mocht haar wat aan doen. Dan had ie meteen problemen met mij. Natuurlijk wist Avril niet, dat ik iedereen die over haar roddelde een pak slaag gaf. Voor dat soort dingen was ze te lief.
Ik stond op. Misschien moest ik toch maar wat aan wiskunde gaan doen. Niemand wist dat ik mijn huiswerk wel leerde en maakte. Dan zou ik gelijk minder stoer beschouwd worden en zou mijn goede imago van de baan zijn. Nerdje Chase. Dat nooit! Mijn reputatie ging voor alles.
Na mijn huiswerk besloot ik maar richting Coopers huis te gaan. Misschien konden we nog even gezellig kletsen voordat we naar de training gingen.
'Ik ga alvast!' riep ik naar mijn vader, die in de studeerkamer zat te werken. Hij zat altijd te werken. Tenzij hij op mij zat te zeuren natuurlijk. Hij was het er helemaal niet mee eens, dat ik basketbalde. Ook al kon ik er een beurs mee verdienen. Het enige wat hij goed aan me vond was Avril. Gewoon omdat ze slim, lief, knap en beleeft is. Misschien was hij daarom de laatste tijd wat aardiger. Waar Avril allemaal wel niet goed voor was. Ze was gewoon goed voor mij!
Ik wachtte niet eens op antwoord van mijn vader en stapte zo naar buiten met mijn autosleutels en jas in mijn handen. Ik vroeg me af waar en wat ik het best kon eten. Misschien bij Cooper een pizza bestellen.

Mijn hart ging sneller kloppen, toen ik en Cooper richting Avril's huis reden. Misschien was het, omdat ik haar zo graag wilde zien. Ik wenste in ieder geval, dat Cooper niet bij me in de auto zat en wilde hem het liefst verzoeken verder te lopen, maar ik wist dat Avril het daar niet mee eens zou zijn. Ze was te goed voor deze wereld.
De deur van haar huis ging open en ze rende naar de auto. Haar haar wapperde achter haar aan en haar rokje ging op en neer. Perfect, dat was ze.

xMarieke

Re: [VER]A perfect life?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:45

Op UK mag je 1 topic per week openen. Omdat je vandaag al dit topic hebt geopend, plaats ik hier een slotje. Op 12 december mag je weer een topic openen :)