navigatie tasje maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

navigatie tasje maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 20:20

Hoi,

Binnenkort vieren we <:) en nu wil mijn getrokken lootje een zelfgemaakt hoesje voor om zijn navigatie hebben.

Kan geregeld worden, ik heb stof, en een naaimachine. In mijn oude huis heb ik nog restjes leer liggen, maar ik denk dat dit te weinig is voor een tasje.
Verder heb ik breinaalden, en een bolletje wol is zo gekocht.

Ik zit al uren te surfen, voor inspiratie en evt een patroontje. Tja, niets te vinden of een erg hoog Margriet nivo :o

Wie weet/heeft iets leuks en wil dat laten zien?

Ik hoop op inspiratie! :){

balli

Re: navigatie tasje maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:30

Dat is toch niet zo heel erg lastig? Is gewoon een kwestie van een lapje dubbelvouwen, een biesje er omheen, een ritsje erin en klaar is kees! Als je dat met een leuk stevig stofje doet en een contrasterend biesje en rits, hartstikke leuk!
Is het voor een vrouw? Koop dan tafelzeil van Kitch Kitchen (die heeft een soort draadjes erachter waardoor het minder snel scheurt), een grote steek op de naaimachine gebruiken en er niet te vaak overheen, anders werkt het als een priklapje. Op die manier heb ik al verschillende telefoon-, mp3-, maandverband- en tampoenhoesjes gemaakt!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 17:06

balli schreef:
Dat is toch niet zo heel erg lastig? Is gewoon een kwestie van een lapje dubbelvouwen, een biesje er omheen, een ritsje erin en klaar is kees! Als je dat met een leuk stevig stofje doet en een contrasterend biesje en rits, hartstikke leuk!
Is het voor een vrouw? Koop dan tafelzeil van Kitch Kitchen (die heeft een soort draadjes erachter waardoor het minder snel scheurt), een grote steek op de naaimachine gebruiken en er niet te vaak overheen, anders werkt het als een priklapje. Op die manier heb ik al verschillende telefoon-, mp3-, maandverband- en tampoenhoesjes gemaakt!

Het is voor een man. :+

Ik heb zeil liggen en zat daar aan te denken ja. Maar het is paars, ik denk niet dat hij dat wat vind.
Bedankt voor je tip!

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:12

Gewoon van spijkerstof dan?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 18:59

balli schreef:
Gewoon van spijkerstof dan?

Oh, dat vind ik ook wel een idee! :)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 13:52

Het leer is gevonden!
Het is voldoende voor een klein tasje.

Daarnet heb ik een rood drukknoopje en sterk rood garen gekocht. Ik naai het met een mooie siersteek aan elkaar.