[FOTO] First time

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

anonymous1

[FOTO] First time

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 21:28

Zit al een tijd op bokt en wist niet eens van dit 'foto' onderwerp af.

Ik heb een simpele camera maar vind het erg leuk om te fotograferen en te bewerken.

Afbeelding

Afbeelding

SaSalover

Re: [FOTO] First time

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 08:41

De eerste vind ik niet super, je ziet de ruiters een heel klein beetje, maar voor een gedeelte zijn ze ook wel zwart. Ook het halve paar rechts onderin vind ik er niet mooi bij. Je ziet duidelijk dat de foto met een wat minder goede camera is gemaakt. Dat is heel jammer. De tweede vind ik daarentegen wel wat hebben. Mooie kleuren, maar het is heel jammer dat de horizon scheef is, dat vind ik wel storen. Maar ik vind de houding van beide dat ook wel niet heel mooi, maar ik kan niet precies zeggen wat... We hele mooie kleuren!

Succes nog verder!

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:27

De eerste foto had ik leuker gevonden als het eerste halve paard/ruiter er niet op zou staan.

De tweede foto zou ik de horizon recht zetten in een bewerkingsprogramma en voor een volgende keer zou het misschien leuk zijn als de ruiter in de camera keek (om laten kijken?) en duidelijker in beeld is. Ik wil niet zeggen dat het per definitie niet leuk is als de ruiter in de verte kijkt, maar de ruiter zit erg verscholen en door de cap wordt het een donker geheel. Ik dacht eerst dat het een zwarte hond was :o , pas na het lezen van de reactie van SaSalover kreeg ik in de gaten dat dat niet zo is. Als je de ruiter vanaf de rug fotografeert zou ik in dit geval gekozen hebben de ruiter meer in beeld te laten komen (hoger en meer rechtop te laten zitten) en misschien iets schuin te laten poseren. Daarbij zou ik zeker vragen voor de foto de cap af te zetten. Ik vind het wel een leuk plaatje met de blauwe zee en de bloemen en de positie van het paard.

anonymous1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 15:56

Bedankt voor de reacties. Het zijn beide foto's die ikzelf heb genomen van de rug van een paard zonder voor bedachten rade. Dus niemand heet er geposeerd zeg maar.