[TEK/SCH] The serene subsidence

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Alma

[TEK/SCH] The serene subsidence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 20:09

Ik kreeg zomaar ineens de ingeving om eens wat met potlood, zwarte pen en waterverf te gaan knutselen. Nog nooit gedaan...
Tóch vind ik hem op de één of andere manier heel erg geslaagd. Na het inscannen heb ik nog wat met photoshop verder geknutseld. :)

Omdat hier op bokt veel mensen zitten die kunst maken, zou ik graag wat meningen horen.
Moet er wel even bijzeggen; het simplistische qua lijnen is bewust. Ik wilde het meer een soort illustratie laten zijn dan een realistisch beeld.

Afbeelding

Jojoju

Re: [TEK/SCH] The serene subsidence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 09:06

mooi kleurgebruik! Vind het wel een apart plaatje..zou het zelf denk ik niet snel aan de muur hangen. En waarom ik ineens een Bob Marley moest denken weet ik ook niet....

Alma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 09:30

Haha, wellicht omdat er nogal veel foto's / schilderijen van hem bestaan waarin hij ook zo'n soort houding heeft met zijn hoofd?

Dankjewel! De kleuren zijn niet eens de kleuren van het originele tekeningetje/schilderingetje. Heb er meerdere versies van en ben een beetje aan het klooien nog ermee.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:13

Gaaf! Houd persoonlijk niet zo van zulke dikke lippen maar meningen kunnen verschillen :)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 08:58

Weet je wat gaaf zou zijn?? Hetzelfde plaatje maar dan in verschillende kleuren aan je muur hebben hangen! Ik zou dan denk ik ook een fel blauwe willen, een rode, een paarse en een..... gele :D