[TEK] Lapjeskat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Lapjeskat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 10:16

Ik kreeg een spoed opdrachtje voor Sinterklaas. Het ging om een lieve lapjeskat die helaas recent overleden is... De foto die ik kreeg was van klein formaat en bevatte niet veel details en de tekening zelf is ook klein (21x30), dus al met al was het een beetje priegelen en improviseren. :) Toch ben ik tevreden met het resultaat en de opdrachtgeefster gelukkig ook. Ik hoop dat er iemand heel blij gaat worden op pakjesavond. :)

Afbeelding

kekaro

Re: [TEK] Lapjeskat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 09:31

mooi !! ik denk wel dat daar iemand heelerg blij mee gaat zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:26

Dankje! Ik heb nog iets meer kleur toegevoegd. Morgen wordt de tekening afgegeven.
Inmiddels ben ik weer met eentje bezig op groter formaat en van een betere kwaliteit foto. Werkt toch net iets prettiger! :D

Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:03

Hij is mooi Wuis! Misschien zou je nog wat meer diepte kunnen krijgen, in het lijf mis ik dat een klein beetje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:22

Ik vind het zelf ook jammer, had hem graag gedetailleerder gemaakt. Maar de foto bood helaas echt niet meer mogelijkheden, dit was wat ik er van kon maken. Gelukkig ben ik nu weer met eentje op groot formaat bezig en vanaf een groot formaat foto, dat werkt toch prettiger en het resultaat wordt direct veel mooier.. :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:25

Een vage foto is zo lastig. :j