[TEK] allereerste pastel tekening van een paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

loontjjeee

[TEK] allereerste pastel tekening van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 23:32

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 00:08

Netjes voor de allereerste veel beter als die van mij ik ben zelf niet goed in pastel zeker niet als je het vergelijkt met babe wat ik je als tip mee kan geven is probeer als het ware kleine haaren te zetten met het liefst zoveel mogelijk biJPassende kleuren ook probeer een aantal lagen over elkaar :)

En ik wedt niet zeker of ik het nu goed zeg dus verbeter me als het niet zo is maar alleen dde haaren licht uitvegen als ze te hard zijn..

Ook kijk nog even na de verhoudingen ik geloof dat die kaak nog al breed lijkt maar fa. Kan ook zo zijn ik wedt natuurlijk niet van welke foto deze gemaakt is..

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en hoop ook dat je dit nie negatief opvat want voor de eerste keer vind ik hem goed gelukkt

loontjjeee

Re: [TEK] allereerste pastel tekening van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 08:00

dankje voor de tip!dit was zeg maar een probeerseltje:P ff kijke hoe het een beetje werkt..

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 08:03

Trisca heeft in haar topics ook close-ups van haar tekeningen (vachtstructuur bijvoorbeeld). Misschien kun je daar ook nog wel wat van leren.

loontjjeee

Re: [TEK] allereerste pastel tekening van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 08:07

ja klopt! dat heb ik wel gezien ja! ik vind het echt knap dat ze dat kan! deze is dan op A4 gemaakt,, dus best klein en dus ook wel lastig:P.. mar ik zal het bij de volgende proberen