[TEK] Eerste tekening, een hondenkop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xxelviraxx

[TEK] Eerste tekening, een hondenkop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 23:01

Dit is mijn eerste tekening. Ik zie al die mooie tekeningen op bokt en het ging kriebelen om ook te beginnen. Ik dacht laat ik het eens proberen. De hond is mijn overleden hond. Een tosa inu. Niet dat je dat er uit kan halen maar goed. Ik hoop op tips die ik bij een evt. volgende tekening kan toe passen.

Afbeelding

Ik zie zelf dat zijn lip onder niet gelijk is aan de andere. De rechterkant van de foto is wat donker maar ik heb nu niet echt goed licht om een foto ervan te maken.Zijn hals durfde ik er niet op te zetten omdat hij op de foto een halsband aan heeft en aan zijn hals van die vellen hangen. De foto van de hond is niet heel duidelijk maar dan heb je een beeld. Ik zal hem in link zetten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YCBUWUMF.jpg
Laatst bijgewerkt door xxelviraxx op 23-11-11 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:04

Je bent je Tag vergeten ;) er moet voor je titel nog [TEK] komen te staan!

Ik vind de kop een beetje eehh ja hoe zeg je dat, een soort van afgekapt aan de onderkant ofzo het lijkt net of hij nog niet af is.
Denk dat het mooier was als je de nek wat verder door had getekend, ookal zat daar eerst een halsband. Dan had het meer vorm gegeven.

De ogen lijken ook een beetje dood. Misschien kun je er meer schaduwen in verwerken? Meer contrast. Het is nu een wit vlak met een puntje. Ogen hebben altijd meer tinten en kleuren dan alleen wit.

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 23:09

Ik heb de titel gelijk aangepast.

Dat heb ik ook van de hals. Misschien dat ik hem morgen nog verder probeer af te maken, als dat lukt natuurlijk. Misschien dat iemand tips daarover kan geven, want ik heb echt even zitten kijken.

Bedankt voor je commentaar :)

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 08:58

Oke een poging verder, ik heb de ogen wat bijgekleurd. En wat hals. De riem is nog niet af.

Afbeelding

edit, ik zie dat de kwaliteit van de foto erg slecht is. Ik kan kijken of ik vanmiddag een nieuwe foto kan maken.