De foto is gemaakt met mijn NIKON D3100, in safaripark Beekse Bergen. Helaas mag je het raam niet open of de auto uit,
ik heb bewust een stukje van de auto er op gezet, zodat je kan zien dat het beest de motorkap aflikt. Ik baal wel ontzettend
dat ik de giraffe op de achtergrond heb onthoofd, had het plaatje nog iets mooier gemaakt. Vind persoonlijk de kleuren wel
erg gaaf geworden; het begon net weer mistig te worden en dat valt op de foto gelukkig niet heel erg te zien! Deze foto is
misschien niet heel geschikt voor commentaar; hoewel dat zeer welkom is. Vind het persoonlijk wel grappig en geslaagd en
wil hem graag delen!
Ik hoop trouwens dat de foto hier goed staat, ik twijfel hiertussen en BB. Als ik fout zit: TEM alsjeblieft!
. Als staat een giraf daar natuurlijk niet
. Maar vind er weinig interessants aan. De afgesneden tweede giraf de halve reflectie door het raam. De schuur op de achtergrond.. Sorry voor mij doet ie het niet
Mensen zijn altijd hard als ze over internet kunnen praten... Die mensen zijn de meest verbeten mensen irl. Trek je er niets van aan. Als voor jouw de foto "het wel doet" is het goed, toch? 
Alleen jammer van de giraffe erachter, maar al super dat je dit beeld hebt kunnen krijgen