[VER]When two worlds collide

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

vezzie

[VER]When two worlds collide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 16:07

Marie-Claire Del Fernandez is een amazone. Ze rijdt geweldig paard. Daarom mag ze in 2012 ook haar bewijzen dat ze een getalenteerde amazone is.

Ze hebben een totaal andere passie.
Zij luistert er naar in de stallen wanneer ze de paarden verzorgt.
Hij kijkt er enkel naar als ze in de weide staan en heeft er een helse schrik van.
Maar toch kruisen ze elkaars pad. Vindt de rest dat wel oke? Of denken ze, dat zij iets te hoog gegrepen is voor hem? En vinden haar ouders het wel oke dat ze met iemand op trekt van een 'lagere' stand?

Main Role: Marie-Claire Del Fernandez
Featuring: One direction
Soundtrack:Two worlds collide

Personages:
Naam: Marie-Claire Del Fernandez
Afkomst: Haar moeder is van België en haar vader van Portugal.
Woonplaats: Portugal, waar ze samen met haar ouders de grootste manege heeft in omstreken. Hier komen de beste ruiters ter wereld.
Hobby's: paardrijden
Dislikes: oneerlijke mensen, paarden haters
Karakter: ontdek je wel doorheen het verhaal
Uiterlijk: Afbeelding
Extra: ontdek je wel doorheen het verhaal.
En haar paard:
Naam: Chianty
Ras: KWPN (Koninklijk Warmbloed Paard Nederland)
Eigenaar: Marie-Claire Del Fernandez
Leeftijd: 12 jaar
Disciplines: cross-country, dressuur en springen
Ervaring: heeft al talrijke kampioenschappen achter de rug samen met zijn eigenaar.

Naam: Pedro Del Fernandez
Afkomst: Portugal
Woonplaats: Op de manege in Portugal samen met zijn dochter en zijn vrouw.
Hobby's: de manege runnen, en zijn dochter aanmoedigen
Dislikes: valse mensen
Karakter: kom je door heen het verhaal wel te weten.
Extra: kom je allemaal te weten.

Naam: Dominique venhove
Afkomst: België
Hobby's: shoppen, geld op doen en haar dochter aanmoedigen
Likes: haar dochter en haar man, geld, vriendinnen en shoppen
Dislikes: gewone mensen, arme mensen
Karakter: ontdek je wel door heen het verhaal
Extra: kom je allemaal te weten.

Naam: Jenna Vande Caveie
Afkomst: België, maar is in Portugal komen wonen.
Karakter:Ze is aardig en behulpzaam. Ze heeft verstand van paarden en is da ook de meest geliefde stalhulp. Stiptheid en correctheid staan bij haar boven aan de lijst.
Uiterlijk+ foto: Ze heeft lange bruine haren die ze meestal in een dot of staart dracht, ze draagt bijna altijd slechte kledij voor in de stallen. Haar hazelnoot bruine ogen vertellen je vaak al meer dan genoeg.
Afbeelding
Hobby's: Paardrijden
Dislikes: gemene mensen

Naam: Feline Emma Reehorst.
Afkomst: Portugal
Karakter: Zelfverzekerd, intelligent en heeft goed gevoel voor humor. Is vrolijk en perfectionistisch. Koppig en lief. Zorgzaam en zegt wat ze wil. Creatief en avontuurlijk en kan in benauwde situaties heel kalm blijven.Heeft veel wilskracht, staat graag in het middelpunt , heeft een charmante en vlotte manier van doen. Nieuwschierig, actief, erg slim. Betrouwbaar, praatgraag en zegt wat ze denkt. Is erg artistiek en verzint altijd nieuwe, gekke dingen voor in haar haar. Is aardig en erg romantisch.
Foto:
Afbeelding

Hobby's: Paardrijden,gitaar spelen, piano spelen, liedjes schrijven en shoppen.
Likes: Kleding, make-up, tassen, schoenen, knappe voetballers, paarden.
Dislikes: Mensen die alleen maar aan zichzelf denken.

Naam: Catherine "Rosaline" McCannedey
Afkomst:Amerika
Karakter:Catherine heeft haar passie bij de paarden liggen, maar voor een avondje wild feesten heeft ze ook geen probleem. Ze is een echte losbol en maakt nergens niet zo'n probleem van. Ze flirt met haar stalknechten en concurrenten, en denkt tegelijkertijd aan haar paarden, dus ze kant erg chaotisch overkomen. Verder is Katie erg spontaan, vriendelijk, meelevend, maar als het om winnen betreft erg egoistisch.
Uiterlijk+ foto:
Afbeelding
~~Amanda Seyfried

Catherine DuCannedey, heeft lange blonde haren, en donker groene ogen. ze heeft een slank figuur, en staat wat hoger op haar benen. Ze gaat de deur niet uit zonder wat make up op haar gezicht, of er moet natuurlijk iets met haar paarden zijn, of haar beste vriendin Marie-Claire.
Hobby's:Paardrijden, bij haar paarden zijn, bij haar vriendinnen zijn, uitgaan.
Dislikes:Insecten
Extra: Katie heeft alles over voor haar paarden, maar houdt absoluut niet van kleine ruimtes. Ook heeft Katie last van Hyperventilatie en Epilepsie.

Haar paarden
Royal Wish is Catherine haar dressuurpaard, met dit paard rijd ze ook wedstrijden, Wish is 7 jaar oud.
Lucky Flame is Katie haar springpaard, ook op dit paard rijd ze wedstrijden. Lucky is 6 jaar.
Magical Sunshine is haar veelzijdigheids paardje. Met Sunshine rijd ze geen wedstrijden, maar geniet ze van haar vrije tijd bijvoorbeeld in het bos. Ook heeft ze Sunshine, dat als ze op wedstrijd is, een van haar andere paarden niet alleen in de wei staat, Sunshine is 12 jaar oud.

Naam: Eliane Strycker
Afkomst: Duitsland
Karakter: Eliane is een vrij verlegen getalenteerd meisje met een passie voor paardrijden. Ze speelt sinds haar 6e klassiek piano wat ze nu nog steeds heel leuk vind. (ze is nu 11)
Uiterlijk+ foto:[img]http://www.google.nl/imgres?q=elle+fanning&hl=nl&gbv=2&tbm=isch&tbnid=NNwTiIN9kAE1KM:&imgrefurl=http://insidepulse.com/2010/09/18/kyle-chandler-and-elle-fanning-join-cast-of-j-j-abrams-super-8/&docid=UL0XzVdMDWwcUM&w=200&h=300&ei=oL0NTp20OseAOr2u9KAL&zoom=1&iact=hc&vpx=133&vpy=98&dur=535&hovh=240&hovw=160&tx=102&ty=122&page=1&tbnh=126&tbnw=84&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0&biw=1152&bih=605]%20Elle%20Fanning[/img]
Eliane heeft blond haar en grote blauwe ogen. Ze heeft een vrij lichte huidskleur en word in de zomermaanden ook niet zo snel brui. Rond haar neus heeft ze een paar kleine sproetjes die bijna niet zichtbaar zijn. Ze is klein voor haar leeftijd maar wel erg slim.
Hobby's: Eliane is gek op paardrijden maar ook op piano spelen. Veder speelt ze graag voetbal met haar vrienden.
Dislikes: regen, onweer,
Extra: Eliane kleed zich erg meisjes achtig en draagt alleen tijdens het rijden een broek.

Dit zijn de belangrijkste de rest ontdek je wel.

Hoofdstuk 1:

Marie-Claire Del Fernandez
"Mam? Pap? Zijn jullie bijna klaar?", riep ik.
Mijn moeder kwam op haar hakken aangedraafd. Slim van haar om daarmee door de stallen te lopen. Mijn vader liep er wat simpeler bij.
"Staat Chianty nou nog niet op de vrachtwagen?", zuchtte mijn moeder.
"Nee, want eerst moet Figaro er op.", fluisterde ik.
Ze keek me afkeurend aan.
"Jonge dame, er bestaat zo iets als respect voor je moeder.", beet ze streng toe.
Ik draaide me om en liep naar Chianty. Pap, had Figaro al op de vrachtwagen gezet en dus kon ik eindelijk Chianty er op zetten.
"Pap? Mag ik bij Jenna en Eliane gaan zitten in de auto?", vroeg ik.
"Natuurlijk, liefje."
Ik wist perfect aan wie ik wat moest vragen. Kledij was bij mijn moeder en als ik eens met de 'stalhulpjes' wou op trekken dan moest ik bij mijn vader zijn. Mijn moeder hield niet zo van mensen met een 'lagere' stand. Zelf was ze van adel en ook mijn vader was van adel, wat maakt dat ik ook van adel was. Daarom trok mijn moeder graag op met mede adellijke mensen of zeer rijke mensen zoals de ouders van Feline of Catherine. Zij was ook diegene die me altijd dwong om met bepaalde mensen om te gaan, terwijl ik even goed kon op schieten met Jenna of Eliane.
Ik stapte in de auto bij Jenna en Eliane en mijn moeder keek mijn vader verbaasd aan. Ik kon lezen wat haar lippen zeiden: "Komaan, Pedro? Dat kan je toch niet menen?"
En mijn vaders antwoord zou zijn: "Ach, laat ze toch. Ze wil vast goed voorbereid zijn en ze kan met Eliane misschien nog wat dingen bespreken?"
Dit werd wel vaker gezegd. Vandaar dat ik het uit mijn hoofd kende.
"Let's go girls.", grijnsde ik.
"London, here we come!", joelde Jenna.

De autorit was vermoeider dan ik dacht.
"Jeeeenn.", zei ik op een zeurderige toon.
"Uhu.", kreunde ze.
"Wil je de radio eens op een goede post zetten?", vroeg ik dan.
Ik zag haar met haar ogen rollen, maar deed wat er van haar gevraagd werd. Eliane grinnikte zacht.
"Dus Marie-Claire? Je kent je dressuur proef toch nog he?", lachte ze.
"Ja, ja. Ik verga enkel van de stress, en mijn mag keert al bij het woord maar ik ken ze nog."
Plots klonk een vrolijke melodie doorheen de luidsprekers.
Jenna begon als een echte fan mee te zingen.
"Baby you light up my world...", zong ze.
Eliane begon mee te zingen en ik zweeg en luisterde.
"Ken je het niet?", vroeg Eliane.
Ik schudde mijn hoofd.
"Wat? Ken je dit liedje niet? Ken je One-Direction niet?", flipte Jenna.
"Moet ik ze kennen? Het enige wat ik ken is paardrijden. 24 op 24 ben ik daar mee bezig dus geen tijd, voor zulke pummels.", zei ik op een wat bitchy toon.
"Sorry.", mompelde ik meteen er na.
"Maakt niet uit. Je hebt gelijk.", lachte ze.
"Maar vertel eens. Wie zong dat lied? En hoe heet het?", vroeg ik dan.
"Ze heten One-Direction. Het is een boys-band en het liedje heet what makes you beautiful."
"Oeuh een boys-band. Zijn ze knap?", grinnikte ik.
"Oh my god. Natuurlijk! Vooral Liam.", grijnsde Jenna.
"Ieuwh, nee niet Liam. Geef mij maar Louis.", lachte Eliane.
"Ieuwh, niet Louis.", joelde Jenna.
"Owkej. Hebben jullie toevallig foto's?", glimlachte ik.
"Nee, sorry.", zeiden ze beide in koor.

xMarieke

Re: [VER]When two worlds collide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 16:53

Op UK moet een verhaal dat in delen geplaatst wordt ten minste 1500 woorden per deel bevatten. Aangezien dat bij dit verhaal niet het geval is, plaats ik hier een slotje.
Je kunt een nieuw topic openen als je genoeg woorden hebt.