Ik teken graag, gewoon voor de lol als ik even niets te doen heb bijv.
Laatst zagen een paar mensen dat ik wat aan het krassen en tekenen was en ze vonden dat ik talent had en dat ik er wat mee moest gaan doen.
Zelf vind ik dat niet echt
maar ik zou het wel leuk vinden om er meer mee te doen. Ik vind het erg ontspannendDus ik heb vanmiddag op een canvasdoek van de action mijn paard uit de losse hand getekend. Daarna pastelkrijt gekocht omdat ik dat wel mooi vond. Ik heb heel wat kunstwerken in deze rubriek bekeken en pastelkrijt leek mij ideaal.
Het is best leuk geworden voor een eerste keer alleen baal ik er enorm van dat ik de achtergrond in de verkeerde kleur heb gekleurd. (grasgroen en blauw
)Ik had het graag effen gezien achteraf
Mijn vraag:
* Is er een mogelijkheid om de achtergrond aan te passen? Is het krijt bijv nog te verwijderen met bijn een speciale doek oid?
* En is canvas wel ideaal? Of is papier handiger en mooier?
* Is het verstandig om eerst de achtergrond te kleuren? Of kopen jullie papier met een kleurtje?
* En de mw in de hobbywinkel vroeg of ik ook met potloden wilde gaan werken, Doen jullie dat ook voor de kleine details bijvoorbeeld?
Ze zei dat ik dan met terpentine moest gaan werken?????
* en als laatste, Ik veeg het krijt uit met een kwastje? Doe ik dat goed of moet ik het met mijn vingers doen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!