Hier ben ik weer.
Ik heb in ongeveer 2,5 maand iets van 8 opdrachten gemaakt, dus heb ik al een paar weken last van een nogal erge tekenblock. Ik kreeg gewoon niets meer op papier. Tot ik eergister gewoon een leuk idee in mijn hoofd kreeg en weer iets helemaal voor mezelf aan het maken ben.
Als ik dit af heb ben ik weer fris genoeg om aan de opdrachten te beginnen denk ik zo. Zoals ik altijd doe, begin in met een idee, en gaanderweg teken
ik er maar gewoon dingen bij. Zo blijft het lekker vrij, en mag ik lekker doen wat ik zelluf wil.
Ik heb trouwens een enorm grote kans vandaag gekregen, maar daar kan ik jullie nog niet veel over vertellen.
Helaas!Maargoed. Het verhaal gaat voor zichzelf spreken, maar omdat hij dus nog niet af is, is het misschien wel handig om het uit te leggen.
Het meisje is ook wel een verwend rotkind, die alles gekregen heeft, maar nog niet tevreden is en dus lekker haar muiltje openzet.

Hij is nu nog echt vers-van-de-Tessa-pers dus er wordt nog vanalles afgemaakt en nog wel 100 dingen bijgetekend. Ik hou van illustraties maken waar mensen 5 minuten naar moeten kijken.

Helaas heb ik geen echte 1e stap, dus begin ik vanaf deze:

Zover ben ik dus nu.
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes!
. Het is net een stopmotion
Dus kan ik pas over een tijdje weer verder.
). Toppie!

. Echt een gave plaat
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!