Zelfportretje. Vind 't zelf jammer van de wat te krappe uitsnede boven, maar het was niet de makkelijkste
om te maken. Reacties, tips en commentaar is welkom!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Zelfs dat krappe stoort niet eens vind ik

Sorry!
En je blik is prachtig
Het krappe bovenin stoort mij niet. De rode achtergrond die terug kom in het rode lint is ook mooi. Tof idee en goed gelukt!
maar ben toen ook wat foto's gaan maken, schedeltje had ik nog liggen en vond ik een leuk extra erbij (het is ook iets doods), verf erbij om het af te maken anders was mijn gezicht zo saai en ik hou ervan om verf op m'n gezicht te smeren. Simple as that 

Fiffill schreef:Corelli, moet je dan altijd het idee achter een foto snappen - of moet dat er zijn?
Zit verder ook niets diepzinnigs achter hoor, had een schoolopdracht gekregen (moest iets maken van een dood dier), daarvoor wilde ik het rendiervel in een sculpture gebruikenmaar ben toen ook wat foto's gaan maken, schedeltje had ik nog liggen en vond ik een leuk extra erbij (het is ook iets doods), verf erbij om het af te maken anders was mijn gezicht zo saai en ik hou ervan om verf op m'n gezicht te smeren. Simple as that
Had er ook nog wat gemaakt met een geweitje van takken maar daar zag je net iets teveel op en dat zet ik liever niet zo online.. vel bleef steeds niet goed zitten
En ik bedoelde het niet als kritiek 

moet erbij zeggen dat een deel van de opdracht ook was om uit gevoel/actie te werken, voor mij is dat zonder voorbedacht concept dus ben foto's gaan maken met de huid, in het begin had ik mijn haar los, niet die ketting, niet die verf dat kwam er gaandeweg bij
. Heerlijke kleuren en uitwerking ! Tof tof tof! 
ik vind 'm zelf niet te licht. Ketting vind ik zeker wat toevoegen en de make-up ook, heb ook foto's zonder maar dat is lang niet zo sterk 
Ik vind deze van je tumblr veel aansprekender: http://www.flickr.com/photos/behind-tho ... otostream/