Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Khareem2004 schreef:Met prikpaaltjes en lint een vrij lang stuk afzetten
De foto's in m'n profiel zijn ook buiten gemaakt maar hij kon ik m'n paard wel loslaten. Op 't strand zou ik (zeker in verband met onverwachte omstandigheden) wel een stuk afzetten. Eventuele lijntjes etc zijn prima weg te photoshoppen
ikke schreef:Khareem2004 schreef:Met prikpaaltjes en lint een vrij lang stuk afzetten
De foto's in m'n profiel zijn ook buiten gemaakt maar hij kon ik m'n paard wel loslaten. Op 't strand zou ik (zeker in verband met onverwachte omstandigheden) wel een stuk afzetten. Eventuele lijntjes etc zijn prima weg te photoshoppen
En dan aan de ene kant het paard los laten en zorgen dat er aan de andere kant een bak met lekkers staat......

linnebill schreef:MelissaLOVES schreef:eh,, photoshop
dat is zo gedoe hahaha
[/quote]
En mn paard blijft 'meestal' wel bij me (afkloppen) haha.VisibreTeam schreef:Photoshop
Of een perfect getrainde pony hebben die nooit wegrent
maar dat is lastig
Al loopt mijn poowny overal wel gewoon los mee

Marit schreef:Vinden jullie dat nooit eng? Lijkt mij ook zo gaaf om te doen, maar prikpaaltjes zijn ook maar.. prikpaaltjes. Hebben alle paarden daar echt respect voor op zo'n groot strand? Zou toch bang zijn dat ze in al het enthousiastme er zo doorheen knallen of wie weet overheen gaan
Maarja, het hoofdstel wegwerken is dan wel weer een hele klus..