Mijn gedachten vooraf waren erg leuk.. de uitwerking wat minder..
Ik dacht, dit kan ik wel..
Maar het valt me zo ontzettend tegen.
Deze mooie hond, Guus is vorig jaar overleden, nog geen jaar oud geworden. De eigenaren willen hem daarom ook graag getekend hebben maar hebben niet erg veel geschikte foto's. Wat het natuurlijk al tamelijk moeilijk maakt! Toch ben ik ertegenaan gegaan en heb een leuk eigen idee bedacht.. Ik heb meerdere foto's bij elkaar gevoegd om uiteindelijk op deze positie uit te komen:
1
Ik heb geen foto gemaakt van alleen de schets..
Al heel snel kwam ik erachter dat de schets van geen kanten klopte en ben dus langzaamaan gaan proberen om toch alle stukken passend te krijgen!
2

3

Uiteindelijk ben ik nu tot zover gekomen,
de achtergrond is een beetje een zooitje geworden. Deze zou egaal blijven, maar blijft weinig meer van over aan het einden denk ik.. Hij zal dus nog een nieuwe kleur krijgen.
4

En de foto's van Guus:
Opbouwende kritiek is zeer gewenst.
Het is voor het eerst dat ik een tekening maak waarvan de verhoudingen zelf moeten worden bedacht, dit valt me dan ook erg tegen.
, maar ik vind je tekening op foto 3 ZO GAAF!!!! Die uitgewerkte ogen, maar de minder uitgewerkte kop, met die lijntjes, fantastisch!!!!! Echt helemaal super!! Ik had hem dan ook graag zo gezien, maar goed, zoals ik al zei, ik ben raar
.
Dat kan, zou wel een stuk minder tijd kosten
Iedereen zijn smaak!
Dus ga eerdaags flink aan de bak!