Ben ik weer is na een lange tijd.
Ik heb bijna geen tijd meer om te tekenen en een heuze tekenblock dus moest ik alle opdrachten even tijdelijk stop zetten.Helaas gaat mijn studie wel door en daar werd toch echt een volledige animatie van 2 minuten binnen 3 weken verwacht.
De periode is 9 weken, maar we zijn zo ongeveer 6 weken bezig met het moving storyboard (previs van hoe de animatie gaat worden) waardoor de hele klas ineens nog maar 3 weken overheeft voor de animaties. Ook zat ik in een niet functionerend groepje. Normaal zit je met z'n 4en, maar wij waren met z'n drieen, 1 meisje die niet praat/niets doet/en niets kan en een andere jongen die een klein gedeelte geanimeerd heeft. Dus de rest moest ik doen.
Geen probleem hoor, vind het heel tof om te doen maargoed, best veel werk in een korte tijd, dus sommige dingen konden beter, maar is me simpelweg niet gelukt door de tijdsdruk..

Maaaaargoed, hier dus de animatie en ik zal zo vriendelijk zijn om even het synopsis hier neer te planten:
Dit verhaal gaat over het konijn Lewis. Lewis zit altijd in zijn te kleine hok. Niemand kijkt naar hem om.
Elke nacht beleeft hij grote avonturen in zijn dromen. Deze nacht is het anders, wij gaan zijn droom beleven.
Deze reis brengt hem naar Parijs. Het belooft een grote muzikale beleving te worden.
Oh, en vergeet niet het knopje 720p HD aan te klikken.

Commentaar is altijd leuk, maar hij is vanochtend besproken met de animatie docenten op school, en nu maar wachten op ons (mijn
) cijfer.. Groetjes!
Heel creatief, ik doe het je absoluut niet na.
Ik wordt er wel erg droevig van, heb zo'n medelijden met hem.