Enfin om 8 uur de auto in en richting België, we hadden een flink aantal lokaties op het programma staan, grotendeels chateau's en landhuizen, en allen al ettelijke jaren verlaten .
2 lokaties waren inmiddels bewoond, en 3 lokaties inmiddels zo slecht (natuur en mens hadden hun werk gedaan door de jaren) dat we daar wel even gekeken hebben, maar het voor mij niet meer de moeite waard was de camera uit te halen.
Een aantal lokaties waren echter wel nog echt de moeite waard, panden lijken soms hals over kop verlaten, alle spullen blijven achter, alsof de bewoners nog terug zullen komen. Het verval verteld een ander verhaal.
De foto's zijn gemaakt met een Canon Eos 400d, zo goed als allemaal met de kitlens. Mijn geliefde zoomlens was zo goed als onbruikbaar hier...
Ik had dan ook goed ruzie met kitlens, miste scherptediepte, etc. Gedurende de dag zijn we weer een beetje vriendjes geworden 
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Na een paar passen viel me de vermolmde vloer op, wat toch anders deed vermoeden. Er lag ook geen stof daar, heel raar, terwijl het toch al jaren verlaten was.
erg gaaf.. best wel spooky ook
vooral foto nummer : 4 en 5.. alsof er idd nog steeds iemand woont.. heel gaaf!