ik vind de eerste erg mooi mooie zachte kleur de tweedde minder, iets te hard. maar ook superplaatje!
lifeofmarit schreef:ik vind de eerste erg mooi mooie zachte kleur de tweedde minder, iets te hard. maar ook superplaatje!Thanks, 2e was in de schaduw genomen. Net bij een struikje.
De eerste is idd de mooiste!Nr 2 is voor mijn gevoel net op het verkeerde deel scherp gesteld, scherpstelpunt had voor mij wat naar rechts gemogen Nr 1 is ook qua kleur echt heel mooi!!
@ Kiannah: vond ik ook, het avondlicht viel PRECIES op die bloem waardoor het zo'n mooie kleur kreeg. (avondrood!)Moet nog een beetje meer leren scherpstellen met mijn nieuwe cam!
HorseyDude schreef:@ Kiannah: vond ik ook, het avondlicht viel PRECIES op die bloem waardoor het zo'n mooie kleur kreeg. (avondrood!)Moet nog een beetje meer leren scherpstellen met mijn nieuwe cam!Ja, dat geeft heel mooie kleuren!
Net als velen boven mij vind ik de eerste het mooiste. Van de foto's die je later geplaatst hebt eigenlijk alleen de laatste, ik vind ze verder niet erg mooi scherp, en spreken me eigenlijk niet erg veel aan.