[TEK] Eerste tekeningetjes met pastel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Odette_

[TEK] Eerste tekeningetjes met pastel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 09:51

Ik heb sinds kort een klein setje halve pastelkrijtjes gekocht en ik had al wat pastelpotloden een hele tijd en heb er nu pas twee keer mee gewerkt, ben benieuwd naar tips en jullie meningen :)

Deze foto heb ik nog niet kunnen draaien, en ik was ook aan het testen met welke kant van het papier nou het fijnste was, nou deze kant dus niet!
Dit was het allereerste wat is met pastel heb gedaan.
Afbeelding

Dit is mijn 2de werkje met pastel, het gaat echt om het uitproberen van de kleuren in het oog, maar het ik zou het graag nog levensechter krijgen het oog, maar weet zo niet hoe, dus tips zijn welkom.. :)
Afbeelding

Oja en sorry voor de bagger kwaliteit foto's, is met mijn mobiel gemaakt savonds.. :o
Laatst bijgewerkt door Odette_ op 30-10-11 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaaBloem

Re: [TEK] Eerste tekeningetjes met pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:55

Die eerste is echt schattig <3 De 2de is ook al een goed begin, misschien dat je wat meer stipjes/kleurschakeringen kan maken in de iris. Als je een foto van een oog heb zie je dat heel goed, vaak een beetje van die slierten (weet niet hoe ik het uit moet leggen :o ) . De onderwimpers zou ik wel iets meer naar het oog doen, of anders dat randje van het onderste ooglid wat duidelijker maken, nu lijkt het alsof ze er onder geplakt zijn ;)