) ontmoeten. Ik heb (heel verhaal) met mijn gezin hem prive ontmoet in Londen, na een toneelstuk waarin hij King Rat speelde. Om hem (nogmaals) te bedanken dat hij die tijd vrij heeft gemaakt voor ons, wil ik hem een leuk kado geven. Dus heb ik samen met dochter (6, zij zit op tekenles, niet onverdienstelijk) een foto nagetekend. Dochter heeft het voorwerk (de grote lijnen) gedaan, ik de details en inkleuren. (zij is nu bezig zelf een kopie in te kleuren) Nu twijfel ik of ik hem mooi genoeg vind.
Wat vinden jullie?
Opbouwens kritiek is welkom. Ik heb examen gedaan op HAVO-top opleiding in Tekenen, maar het is alweer een paar jaartjes geleden sinds ik voor het laatst tekende...
Foto en tekening ter vergelijk

Tekening

Op de foto is hij net wat strenger, intenser, gemener.... maar dat krijg ik er gewoon niet in
Wil ook zeggen tegen Dirk dat ik hem gewoon niet gemeen kan tekenen, omdat dit is wat ik bij hem zie: dat lieve gemoedelijke
ZO ken ik hem namelijk (ook achter de schermen dus) Heb tevens een mooi doosje Nederlandse sigaren gekocht en erop gezegd No Cigars, No Benedict (dat zegt ie zelf altijd) en dan Benedict doorgestreept en er King Rat van gemaakt. Verwijzend naar het feit dat hij die sigaar toegevoegd heeft aan de openingsscene nav ons gesprekje
) er in had kunnen krijgen door de ogen wat groter te maken. Ook is bij jou zijn hoofd recht vooruit, maar op de foto iets omhoog.