[TEK][WIP] Fries paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

DiekeC

[TEK][WIP] Fries paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 20:53

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:00

Wauw erg gaaf!
De streepjes vind ik ook ontzettend leuk, dat maakt hem echt bijzonder en ook origineel :)

DiekeC

Re: [TEK][WIP] Fries paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 21:02

Bedankt! Ik ga denk ik die streepjes ook nog maar eens verder uitwerken, op een ander vel dan wel. Maar ik vind het ook wel wat hebben. :j

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 08:40

Mooie tekening! Ik vind er alleen erg veel blauw in zitten, ik snap dat je die kleur nodig hebt voor een zwart paard maar bij je andere tekeningen zit ook een zwart paard met veel minder blauw en dat vind ik persoonlijk mooier ;)

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 13:48

tisby schreef:
Mooie tekening! Ik vind er alleen erg veel blauw in zitten, ik snap dat je die kleur nodig hebt voor een zwart paard maar bij je andere tekeningen zit ook een zwart paard met veel minder blauw en dat vind ik persoonlijk mooier ;)

Ik snap wat je bedoelt. Maar ik vind het zo ook wel wat hebben. Het hoeft voor mij niet altijd even realistisch te zijn, liever niet zelfs. Ik was lekker aan het spelen met kleur, michien doe ik er wel nog wat bruin doorheen. :)
Ik moet alleen er wel bij vermelden dat ik nog niet eerder hier een zwart paard gepost heb op dit forum... welke tekening bedoel je?

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 14:29

Hij is ook zeker mooi, bruin erbij lijkt me ook mooi!
Ik bedoelde de tekening van het zwarte paard op de onderste foto hierboven, met de tekening van de hond erbij en die andere tekeningen! Maar dat is inderdaad wat realistischer en als dat niet je bedoeling is met deze dan snap ik 'm!

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 15:42

Oh, haha. Ik snap wat je bedoelt. Ik moet wel zeggen, dat de kleuren op de tekening minder fel zijn in het echt. Ik ga er nog wat buin/ rode tinten door heen doen, dat lijkt mij ook wel mooi. :j

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:08

erg gave stijl zo! Vind het blauwe wel leuk, maar je moet er wel van houden denk ik. Herken er trouwens niet echt een fries in of is het een jaarling? :o

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 20:20

trisca schreef:
erg gave stijl zo! Vind het blauwe wel leuk, maar je moet er wel van houden denk ik. Herken er trouwens niet echt een fries in of is het een jaarling? :o

Mijn schets was een beetje te slordig. Ik had teveel zin in het inkleuren. :P Maar dit is ook alleen maar om te oefenen, dan mag het van mezelf. :)

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:23

hahaha herkenbaar :')

Vond het dier nogal een groot oog hebben en smal overkomen voor een fries namelijk. Zou zo een jong KWPN ner kunnen zijn naar mijn idee.

Maar je gaat lekker volgens mij! +:)+

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:43

trisca schreef:

Haha, heb haar idd net een pbtje gestuurd dat hij gewoon een rasechte Kwpner is :=
maar ik vind hem prachtig!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:45

_O-

En dan zie ik de kol nu pas.... En je komt ook niet uit Friesland :+
En als jij hem prachtig vind zo zou ik hem lekker zo laten Dieke :P

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 20:49

AppaloosGirl schreef:
trisca schreef:

Haha, heb haar idd net een pbtje gestuurd dat hij gewoon een rasechte Kwpner is :=
maar ik vind hem prachtig!

:+ Dat is wel weer een van de kneuzigste opmerkingen van mij in maanden... _O- Haha, het spijt me, Ik vond je kwpn práchtig om te tekenen, excuses. :o

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:59

Ach, verder was hij wel zwart toch? _O- :')

Geweldig! :')

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:03

Er mooi gedaan. Je verhouding en perspectief zijn correct. Ik vind de stijl met de streepjes erg goed gedaan. Het is weer eens wat anders en voor mij straalt het iets krachtigs uit. Ik vind het gebruik van veel blauw ook erg prettig om te zien.

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 06:07

Dribbel schreef:
Er mooi gedaan. Je verhouding en perspectief zijn correct. Ik vind de stijl met de streepjes erg goed gedaan. Het is weer eens wat anders en voor mij straalt het iets krachtigs uit. Ik vind het gebruik van veel blauw ook erg prettig om te zien.

Bedankt! Ik vind het zoiezo prettig om meestal wat losser te tekenen. Dat het echt "mijn" werk is, in de plaats van een copie van een foto. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:37

Heel knap :j
Dat blauw is imo een beetje te :) (Maar wat jij mooi vindt!)