[TEK][WIP] Eerste Opdracht, AF!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

salatiga1995

[TEK][WIP] Eerste Opdracht, AF!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 23:23

Dit is mijn eerste opdracht voor een vriendin van me, daarnaast ook de eerste pasteltekening die ik hélemaal af gemaakt heb (Ben niet zo goed in dingen afmaken :+ )
Ik heb nog een hele lijst met foto's die ik nog wil doen dus heb de komende vakantie hopelijk weer tijd ervoor!
Ik ben helaas de eerste foto's die ik ervan gemaakt heb kwijt, (ben namelijk al een jaar bezig ermee }> )
Niet dat ik natuurlijk het hele jaar ermee bezig geweest ben, hij heeft driekwart van het jaar namelijk in mijn schetsblok in een hoekje van mijn kamer gelegen :') )
Maar nu eindelijk is hij af !

WIP 1 :
Afbeelding

WIP 2 :
Afbeelding

Eindresultaat :
Afbeelding

Voorbeeldfoto :
Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :P
Hoe het commentaar aub wel netjes en onderbouw je kritiek dan kan ik er ook nog wat van leren!

XXX
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 15-10-11 11:38, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag aangepast en foto's zichtbaar gemaakt

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 23:29

Wauw, echt heel mooi gedaan!
Er klopt alleen iets niet aan 't (voor ons) linker oor.. Misschien is de 'achterkant' van het oor iets te bol?
Voor de rest echt super gedaan! :)

Lara

Re: [TEK] WIP Eerste Opdracht, AF!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 07:11

Let op: je foto's moeten direct zichtbaar zijn, anders word je topic gesloten..
Ook is dit geen WIP omdat je werk al(zoals je zelf zegt) af is. Dus ik weet niet of je het nog kan veranderen nu?

Verder vind ik het opzich netjes gedaan, alleen vind ik het paard op de foto ''normaal'' eruit zien, terwijl de tekening mij meer een jaarling lijkt. Ik kan niet precies zeggen waarom, ik denk omdat je het hoofd wat haakser op de nek heb.

Anoniem

Re: [TEK][WIP] Eerste Opdracht, AF!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 12:09

Heel leuk!
Maar die ribbeltjes in de tekening :+

salatiga1995

Re: [TEK][WIP] Eerste Opdracht, AF!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 22:31

Dank jullie wel voor de reacties, die oren kloppen inderdaad niet helemaal maar had ze toen al ingkleurd :p
Vond het ook jonger lijken dan het origneel maar dat komt denk ik ook doordat ik zijn ogen wat opener getekend heb, vind hem zelf daardoor wel leuker kijken dus stoort me niet echt.
Die ribbeltjes daarentegen zijn inderdaad wel lelijk, dat komt door mijn papier maar ik zou niet weten hoe ik dat weg krijg ..

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 22:34

salatiga1995 schreef:
Dank jullie wel voor de reacties, die oren kloppen inderdaad niet helemaal maar had ze toen al ingkleurd :p
Vond het ook jonger lijken dan het origneel maar dat komt denk ik ook doordat ik zijn ogen wat opener getekend heb, vind hem zelf daardoor wel leuker kijken dus stoort me niet echt.
Die ribbeltjes daarentegen zijn inderdaad wel lelijk, dat komt door mijn papier maar ik zou niet weten hoe ik dat weg krijg ..

De volgende keer de andere kant van het papier gebruiken.