Huzzaaaaahhhhh! Na al die tijd weer een tekening van MOI!!!!!
FJORD
4catootje5
Geplaatst: 04-10-11 19:19
ziet er leuk uit
Captain
Geplaatst: 04-10-11 19:24
Ik vind het lijf goed gelukt. Prima verhoudingen al mogen de benen wat langer. De hals is wel te kort/dik en de nekaanzet mag een stuk smaller. Het hoofd vind ik niet gelukt, de kaak vind ik mooi maar de neus en de rest van het hoofd is veel te lang. Verder mag het oog een stuk naar onderen. qua inkleuren mag je iets minder krasserig te [***] gaan. Met schaduwen vind ik je al wel goed bezig!
Jojoju
Geplaatst: 05-10-11 08:19
@H_Nalanta .. prima verhoudingen met vervolgens aanwijzingen waar de verhoudingen niet kloppen.. interessant!
Vind het een leuke tekening, misschien kun je de volgende keer met een raster werken om de verhoudingen iets beter te krijgen.. maar je bent al op de goede weg!!
licorne
Geplaatst: 05-10-11 17:11
Ik vind je verhoudingen en de punten waarop je schaduw begint aan te brengen al heel aardig, je ziet meteen dat het een fjord is, en je compositie is ook mooi. Maar qua uitstraling vind ik 'm veel te vlak. Het voor mij een beetje een groot paardvormig vlak in een blauw-met-groene achtergrond. Vooral het oog komt er niet uit. Het "leeft" nog niet.
Captain
Geplaatst: 05-10-11 17:12
wiebke schreef:
@H_Nalanta .. prima verhoudingen met vervolgens aanwijzingen waar de verhoudingen niet kloppen.. interessant!
Ik had het over de verhoudingen qua lichaam. Die vind ik goed, alleen de benen mogen op zich iets langer.