Ik ben een paar dagen terug begonnen met een nieuw logo voor mezelf, maar ik ben zelf altijd de meest lastige klant die ik heb haha en als ik tevreden ben en ik denk "dit is hem" kan ik de volgende dag er weer heel anders over denken, kan zo zijn voordelen hebben natuurlijk maar bij mij gaat het vaak gepaard met enorm veel twijfel!
Om jullie een beetje een ideetje te geven wat ik doe en waar het logo dus bij moet passen:
Ik ben dus Lisa Dijk, ik studeer aan de fotovakschool te Amsterdam en doe naast mijn opleiding paarden en huisdieren fotografie, hier ben ik nu al een paar jaar mee bezig en een nieuwe verfrissende look zo op zijn tijd vind ik wel leuk, vooral ook omdat het logo wat ik nu heb soms toch wel erg standaard is: http://img220.imageshack.us/img220/6167 ... artwit.png en ik er niet snel aan herkend zal worden.
Nu ben ik hard bezig met een nieuw logo, en zoals ik al vertelde ben ik nu enorm aan het twijfelen.. "is het hem of is het hem niet"
En daarom ben ik wel heel benieuwd wat jullie er van vinden, is het een leuk logo kenmerkend aan paarden en huisdieren fotografie, of is het meer iets voor een dierenwinkel of is het gewoon helemaal niets.
het gaat om deze twee ontwerpen:

En zo staan ze op een foto:

Je mag best zeggen dat je het mooi vind of hartstikke lelijk, daar is natuurlijk iedereen vrij in maar opbouwende kritiek stel ik nog meer op prijs!

© op deze logo ontwerpen zit een copyright

Succes! 

ik vind grote logo's al snel storen, die van jou is groot (de oude) maar echt storend vond ik 'm nooit.