[TEK] Organic shape

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

adoratie

[TEK] Organic shape

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 14:23

Ik zit inmiddels 5 maanden in Noorwegen en de tekenkriebels beginnen weer terug te komen, ook vanwege de nu al terugkerende vrieskoude, is het dus mogelijk om wat vrije tijd over te houden en lekker voor de kachel te zitten.
Toen viel de hamer toch wel op mijn hoofd, ik heb helemaal geen potloden of ander materiaal, en voor de ideeën die ik had, was potlood of houtskool echt wel nodig.

Papier had ik inmiddels gevonden, maar houtskool potloden of enig iets van degelijk materiaal was\is onvindbaar..
toen maar besloten om zelf wat houtskool te maken (vuurtje stoken) en te beginnen aan een tekening.
Eerst was de inspiratie zoek, maar gezien ik in de agricultuur zit en heel veel bezig ben met zaden, wou ik de ontwikkeling van zaad vastleggen.
Ik ben begonnen met 2 fasen in de ontwikkeling, de rest moet ik nog uitwerken.

Ik zou deze schets laten zien mede omdat ik niet zeker ben of dit ook echt wat is.. graag jullie mening dus!!

De bedoeling is om (eens ik thuis ben en materiaal heb) een collage te maken op, geen idee welk formaat maar een groot iets, in verband met de ontwikkeling van zaad. Deze gaat dan bestaan uit een 8 tot 10-tal tekeningen die samen worden gevormd in een bepaalde volgorde.

Dit was mijn eerste creatie:: nu nog wat krasserig, schetserig, maar dit is een kleine (A4) proefversie.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 24-09-11 16:37, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto in de openingspost gezet.

adoratie

Re: [TEK] Organic shape

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 14:32

om de een of andere reden wil de foto er niet op..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 14:33

Afbeelding

adoratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 14:34

Oh, Dankje!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 14:35

Asje. :D

Wat is het precies? Zaad?

adoratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 14:41

jup, zaad en hoe het het zich verplaatst en vormt voor het gaat kiemen en dus een plant vormt :) volgens mij is het duidelijker eens alle stappen op papier staan, deze zijn namelijk niet op volgorde kan je wel zeggen, een totaal ander moment in de ontwikkeling.